- اجتماعی

آمادگی مترو برای مراسم اربعین شهدای خدمت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از به‌کارگیری حداکثر توان این ناوگان برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.

 رضا محمدنژاد ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه هم‌زمان با برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در عصر روز پنجشنبه ۷ تیرماه، با بکارگیری حداکثر توان ناوگان، آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این مراسم است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه این مراسم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به قرارگیری دو ایستگاه مصلای امام خمینی (ره) در خط ۱ و شهید بهشتی در خط ۱ و ۳ در مجاورت محل برگزاری این مراسم، پیش‌بینی می‌شود که بسیاری از شرکت‌کنندگان از مترو برای جابه‌جایی استفاده کنند. به همین منظور، شرکت بهره‌برداری متروی تهران حداکثر توان ناوگان خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان به‌ کار خواهد گرفت و در زمان برگزاری مراسم، برای تسهیل در تردد شهروندان، در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهند شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، وی خاطرنشان کرد: تمام خطوط هفت‌گانه متروی تهران، به خصوص ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) آماده پذیرایی از شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم شهدای خدمت هستند.