- ورزش

اتمام حجت بارسلونا: ۱۰۰ میلیون یورو بدهید، رافینیا را ببرید

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا برای تقویت ترکیب خود به یک یا چند فروش بزرگ نیاز دارد و در همین راستا، پیشنهادهای دریافتی برای رافینیا را بررسی می‌کند. 

تابستان گذشته، یکی از تیم‌های عربستانی قصد داشت با ۸۰ میلیون یورو، رافینیا را از بارسلونا به خدمت بگیرد اما آبی و اناری پوشان با این انتقال مخالفت کردند. سران بارسلونا در کنار اینکه رافینیا را بازیکنی مهم می‌دانند، ارزش او را نیز بالاتر می بینند و پیشنهادهای کمتر از ۹۰ میلیون یورو را برای این بازیکن بررسی نمی‌کنند. الهلال عربستان به رافینیا علاقه دارد

به مانند تابستان قبل، امسال نیز چند باشگاه عربستانی از جمله الهلال شرایط جذب رافینیا را جویا شده‌اند. آبی پوشان ریاض به رافینیا قول داده‌اند که در صورت امضای قرارداد، دستمزد بیشتری نسبت به بارسلونا به او پرداخت خواهند کرد. ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، از طرفداران سرسخت وینگر برزیلی بارسلونا به حساب می‌آید و می‌خواهد هر طور که شده، او را برای فصل بعد در اختیار داشته باشد. 

آبی و اناری پوشان ضمن دریافت پیشنهاد الهلال، به این باشگاه اعلام کرده‌اند که تنها با دست کم ۱۰۰ میلیون یورو، حاضرند رافینیا را به این باشگاه بفروشند. رافینیای ۲۷ ساله تا سال ۲۰۲۷ با بارسلونا قرارداد دارد.

طرفداری