- ورزش

استقلال و نکونام؛ چاره ای جز پیروزی نیست

 

جواد نکونام و استقلال اگر می خواهند خود را از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری نشان دهند چاره ای جز پیروزی در دربی بزرگ پایتخت ندارند.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های هفته ششم رقابت های لیگ برتر چهارشنبه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

استقلال در حالی پای به این بازی می گذارد که در دیدارهای قبلی خود نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

تیم جواد نکونام از ۴ بازی که در فصل جاری لیگ برتر به میدان رفته تنها یک بار رنگ پیروزی را چشیده است که آن هم در دیدار نخست و آن هم در دقایق پایانی بود.

یک شکست و دو تساوی عملکرد آبی پوشان در سه دیدار اخیر بوده که این اصلا عملکرد خوبی برای تیمی که برای قهرمانی بسته شده است به شمار نمی آید.

استقلال یکی از پر هزینه ترین تیم ها در تابستان نقل و انتقالات بوده و مهره های خارجی و داخلی بسیار خوبی راهی این تیم شده اند. نکونام برخلاف تابستان سال قبل بهانه ای برای نتیجه نگرفتن ندارد و دیگر با آمدن VAR هم نمی تواند داوری ها را بهانه کند.

باوجود آنکه مهره های بسیار خوبی راهی استقلال شده اند اما این تیم نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و نکونام به شدت زیر فشار است.

استقلال در حالی پای به دربی بزرگ پایتخت می گذارد که اصلا نتایج خوبی کسب نکرده و سرمربی تیم زیر فشار زیادی است. نکونام و استقلال اگر می خواهند اعتماد به نفس لازم برای ادامه لیگ را به دست آورند و خود را از مدعیان اصلی قهرمانی نشان دهند چاره ای جز پیروزی در دربی بزرگ ندارند. حتی تساوی در این بازی هم برای آبی پوشان همچون شکست است و به همین خاطر دیدار برابر پرسپولیس بازی مرگ و زندگی برای نکونام است و تنها پیروزی در این بازی می تواند او را با هواداران آشتی دهد.

نکونام بهانه ای برای پیروز نشدن در این بازی ندارد چرا که هم محرومیت مهرداد محمدی بخشیده شد و هم بازیکنان مصدوم تیم مثل کاکوتا و بلانکو آماده بازی شده اند و به همین خاطر هواداران تیم منتظر متفاوت ترین بازی تیم در فصل جاری هستند.