- فیلم و سینما

اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از آلن ویک و کنترل ساخته می شود

استودیو آناپورنا در قرارداد جدید خود وظیفه ساخت اقتباس‌های صوتی و تصویری از محصولات استودیو رمدی از جمله آلن ویک و کنترل را برعهده گرفته است.

استودیو رمدی از همکاری خود با استودیو آناپورنا اینتراکتیو برای تولید اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی و همچنین سایر فرمت‌های صوتی و تصویری از فرنچایزهای «آلن ویک» و «کنترل» خبر داد. درحالی‌که کار روی تولید بازی کنترل ۲ با سرعت کامل در حال پیشرفت است، این همکاری می‌تواند بودجه توسعه آن را نیز افزایش دهد.

این همکاری جدید ممکن است باعث شود تا سریال تلویزیونی آلن ویک که با مشکلات زیادی هم رو‌به‌رو بوده است، بالاخره به ثمر برسد. این سریال اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد اما در شش سال گذشته خبر چندانی از آن شنیده نشد. در سال ۲۰۲۲ استودیو رمدی اعلام کرد که شبکه AMC حق امتیاز این سریال را خریده است، اما هیچ نتیجه‌ای از این همکاری حاصل نشد. حالا استودیو آناپورنا قصد دارد تا به این پروژه جان تازه‌ای ببخشد.

سم لیک، مدیر خلاقیت استودیو رمدی درباره این موضوع گفت:«من از این فرصت پیش آمده برای گسترش داستان آلن ویک و کل دنیای متصل رمدی به فراتر از بازی ویدیویی و همچنین برای ساخت همه این بازی‌ها، فیلم، سریال‌، و سایر رسانه‌ها در جریان این همکاری نزدیک [با استودیو آناپورنا] به‌عنوان یک چشم‌انداز یکپارچه، بسیار هیجان‌زده هستم. بله! من به استودیو آناپورنا به‌عنوان یک شریک بی‌نظیر که می‌توانیم با آن‌ها این رویا را به واقعیت تبدیل کنیم، اعتماد دارم.»

سم لیک، کارگردان استودیو رمدی و مجموعه‌های Max Payne و Alan Wake

استودیو آناپورنا اکنون به شریک تولید و تأمین مالی بازی کنترل ۲ نیز تبدیل شده است. این موضوع به استودیو رمدی این امکان را می‌دهد که با سرعت کامل روی این بازی و همچنین بازی دیگرش در سبک بازیکن دربرابر محیط (PvE) و مشارکتی چهارنفره که در حال حاضر با نام رمز Condor شناخته می‌شود، کار کند. اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت هیچ‌کدام از این بازی‌ها داده نشده است و مدیر روابط عمومی این استودیو یعنی توماس پوها نیز گفت که بازیکنان باید مدتی برای آن منتظر بمانند.

این معامله همچنین از حرکت رمدی به سمت خودانتشاری بازی‌هایش نیز حمایت می‌کند. بازی کنترل ۲ قرار است توسط خود رمدی که توسعه‌دهنده آن است، منتشر شود. با اینکه این همکاری فقط به‌طور خاص به بازی کنترل ۲ اشاره دارد، ممکن است همه بازی‌های دیگری که در حال توسعه هستند نیز به همین ترتیب منتشر شوند. علاوه‌بر پروژه Condor، این توسعه‌دهنده روی بازسازی مکس پین ۱ و ۲ نیز کار می‌کند.

 

جی تی ای ۶ می‌تواند باعث افزایش قیمت بازی‌ها شود

جی تی ای ۶ می‌تواند باعث افزایش قیمت بازی‌ها شود