- فرهنگی

اولین جشنواره ملی «اقوام و عشایر ایران زمین» در شهرستان فارسان برگزار می شود

اسفندیار امیریان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: اولین جشنواره ملی «اقوام و عشایر ایران زمین» در بخش های موسیقی و آیین اقوام، همایش ها و نمایشگاه در شهرستان فارسان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: اجرای نمادین آئین های اقوام و عشایر ایران زمین، اجرای موسیقی اقوام و عشایر و اجرای مسابقات ورزشهای بومی و محلی و اسب دوانی از موارد بخش هنری است.

وی ابراز کرد: برگزاری همایش مفاخر و شهدای اقوام و عشایر، برگزاری همایش فرهنگ، آداب و رسوم اقوام و عشایر، برگزاری همایش زنان اقوام و عشایر و برگزاری همایش معتمدین، بزرگان و متنفذین اقوام و عشایر از موارد بخش همایش جشنواره ملی «اقوام و عشایر ایران زمین» است.

امیریان، برگزاری غرفه های معرفی و فروش صنایع دستی و تولیدات سنتی و غذاهای محلی اقوام و عشایر ایران زمین را از موارد بخش نمایشگاه اولین جشنواره ملی «اقوام و عشایر ایران زمین» عنوان کرد.

خاطرنشان می شود: اولین جشنواره ملی «اقوام و عشایر ایران زمین» روز یکشنبه ۴ تیر سال جاری از ساعت ۹:۳۰ صبح در شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

شبستان

دیدگاهتان را بنویسید