- فرهنگی

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از بازبینی و نمایش های در حال تمرین در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت

امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به همراه فاطمه فروتن سرپرست معاونت امور هنری ، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل ، روز دوشنبه 2 مهر ماه 1403 ، از بازبینی و نمایش های در حال تمرین در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به همراه فاطمه فروتن سرپرست معاونت امور هنری ، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل ، روز دوشنبه 2 مهر ماه 1403 ، از بازبینی و نمایش های در حال تمرین ، ( نمایش ” آسایش هفت ” به کارگردانی سعید داوری و نمایش ” نویسنده معمولی ” به کارگردانی دانیال درخشان فر ) در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت بازدید نمودند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن تقدیر از هنرمندان نمایش ، به نقش پر رنگ هنر تئاتر در تعالی جامعه اشاره نمود و گفت : زبان بلیغ هنر نمایش که در خود همه هنرها را به همراه دارد قطعا برای ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی موثر است .

امیرحسین طاهری گفت : جایگاه هنر تئاتر آنقدر والا و رفیع است که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) آن را فراتر از منبرها می دانند و این تعریف مسئولیت هنرمندان نمایشی را بیشتر می کند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به حمایت ویژه از نمایش های فاخر توسط مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، خانواده و جوانی جمعیت ، کودک و نوجوان و نگاه ویژه به فرهنگ و تمدن گیلان ، از مجموعه اولویتهای موضوعی مورد حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان می باشند .