- ورزش

بحران در استقلال؛ اعتراض هواداران، استعفای نکونام/ نشست اضطراری هیات مدیره

جواد نکونام از سمت سرمربیگری تیم فوتبال استقلال استعفا کرد و قرار است مدیران ارشد در نشست فوق‌العاده در این باره تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قابل پیش بینی بود که شکست استقلال در دربی برابر پرسپولیس با تبعات بسیاری همراه باشد. استقلال علاوه بر شکست در دربی هم بد بازی کرد تا درد این ناکامی بیشتر شود. آبی ها با این شکست در 3 بازی اخیر با 2 باخت و یک تساوی در 32 بازی اخیر لیگ به رده 11 جدول سقوط کردند تا شرایط برای آنها بغرنج شود.

این شرایط اعتراض شدید هواداران استقلال را به همراه داشت و هواداران استقلال به انتقاد از جواد نکونام پرداخته و خواهان برکناری و یا استعفای او شوند.

امروز تعدادی از هواداران استقلال با حضور در ساختمان باشگاه استقلال شعارهایی را علیه نکونام سر دادند. جواد نکونام پس از اعتراض هواداران استقلال از سمت سرمربیگری تیمش استعفا کرد.

قراراست هیات مدیره استقلال همین امروز جلسه ویژه‌ای را تشکیل داده و درباره استعفای نکونام تصمیم گیری کند. شب گذشته مدیران باشگاه به حمایت از نکونام پرداختند. احمد شهریاری در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی تاکید کرد تمام توان خود را به کار گیرد تا در بازی دوم خود در لیگ نخبگان آسیا به قدری خوب ظاهر شوید تا نتیجه دربی فراموش شود.

با این وجود نکونام پس اعتراض امروز صبح هواداران در جلوی باشگاه، از سمت خود استعفا داد تا آینده این باشگاه نامعلوم باشد.