- فرهنگی

تمدید اجرای نمایش‌های «مرفی» و «مرگ گرم» در تئاتر شهر

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال ۱۴۰۰ بار دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند، اما باز هم با آغاز شیوع موج چهارم کرونا باز هم عرصه نمایش به تعطیلی کشیده شد، و حالا بار دیگر سالن‌های تئاتر با دسترو ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی شدند.

اجرای عمومی نمایش‌های «مرفی» در تالار سایه و «مرگ گرم» در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تمدید شد. این خبر را روابط عمومی مجموعه تئاترشهر برای رسانه‌ها ارسال کرده که شرح آن در زیر می‌آید:

اجرای عمومی نمایش‌های «مرفی» به کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه و «مرگ گرم» به کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر در تالار قشقایی تئاتر شهر تا روز چهارم تیرماه تمدید شد. این درحالی است که تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به کارگردانی میثم یوسفی روز دوشنبه سی و یکم تیرماه به اجرای خود در تالار چهارسو پایان می‌دهد.

نمایش «مِرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی تا روز چهارم تیرماه هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸:۴۵ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

نمایش «کنسرت مرگ گرم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر نیز تا روز چهارم تیرماه ساعت ۱۸ به مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰هزار تومان اجرای خود را در تالار قشقایی تئاتر شهر ادامه می‌دهد.

در تالار چهارسو تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی تا روز دوشنبه ۳۱ خرداد، ساعت ۱۹، مدت زمان ۴۰دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود.

این سه اثر نمایشی در حالی اجرا می‌شود که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالار‌های نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت پنجاه درصدی تالار‌ها و موارد مربوط به فاصله‌گذاری براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

ساعت اجرای نمایش «مرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه تئاتر شهر تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، ساعت اجرای نمایش «مرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر طی هفته پایانی اجرا تغییر کرد.

این نمایش طی دور پایانی اجراهای عمومی و تغییر در ساعت اجرای خود، ساعت 19:30 با مدت زمان 60 دقیقه ، قیمت بلیت 30 هزار تومان و بازی ( به ترتیب حروف الفبا) حامد ادوای، نیما انصافیان، ساجده حمیدی منزه ، شادی ضیایی، رضا مرشد، امین موحدی پور روی صحنه می رود.

گروه تئاتر واسومانی (تهیه کننده)، سیروس تاجبخش صدا، امیرمرسلی مدیر تولید، بهگل شهیدی و فرنوش نادرپور گروه کارگردانی، رضابصیرزاده طراح صحنه، شادی ضیایی طراح صحنه، لیلا سرنی طراح گریم، میثم صفری طراح نور، روزبه خورزنی صدا و موسیقی، رضا جاویدی عکاس، سجاد داغستانی طراح پوستر و بروشور، محمد دادفر مدیر صحنه، امیر قالیچی مشاور امور رسانه و تبلیغات، مجید نیرومند ساخت تیزر، هدی نجفی نقاشی و گرافیک دیگر عوامل اجرایی تئاتر «مرفی» را تشکیل می دهند که پیش از این در بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران به عنوان یکی از آثار برگزیده معرفی شده بود.

در خلاصه نمایش آمده است: «در عین حال که نمیشه انتظار داشت اوضاع بهتر بشه، دست کم لزومی نداره واهمه داشته باشیم که چیزی بدتر بشه. اوضاع همیشه همونطور که هست باقی می مونه. به این ترتیب، خارج از وجود خود مِرفی، دست کم پنج نفر به مِرفی نیاز دارن.»

هم اکنون علاوه بر اجرای نمایش «مرفی» در تالار سایه، نمایش های «جنگ و صلح» به کارگردانی میثم یوسفی در تالار چهارسو و «کنسرت تئاتر مرگ گرم» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر در تالارقشقایی روی صحنه هستند. این در حالی است که طی روزهای پیش رو، برنامه آینده تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام خواهد شد.

میزان

دیدگاهتان را بنویسید