- فرهنگی

جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)، امام هشتم را در زندگی ما پررنگ کرده است

داورچهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) به توفیقات برگزاری این جشنواره در فضای رسانه ای کشور اشاره کرد و گفت: از توفیقات بزرگ این جشنواره آن است که امام رضا(ع) را وارد لحظه لحظه زندگی مردم کرده است که این حضور بخصوص در صدا و سیما کاملا ملموس است…

تقی دژاکام افزود: اگر جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در این 4 سال نبود این حجم توجه به بارگاه مطهر رضوی وجود نداشت به طوری که ما شاهدیم خیلی از مردم در مناسبت های مذهبی و ملی علاقه دارند مراسم های زنده حرم مطهر رضوی را از طریق رسانه ها دنبال کنند. پس باید گفت تاثیر برگزاری این جشنواره در توجه مردم به ساحت قدسی امام رضا(ع) ملموس و بارز است.
وی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: قالب هایی که در این جشنواره وجود دارد متنوع است و آثار در بخش های مختلف ارائه شده که در برخی قسمت ها مثل خبر کیفیت متوسط بوده اما در بخش هایی مثل تیتر یا مصاحبه یا برنامه های تلویزیونی رشد آثار ملموس بوده است.
این استاد خبر با اشاره به این که خبرهای رضوی نیازمند خلاقیت خبرنگاران است، گفت: من شاهدم که نوآوری در خبرها کمتر به چشم می خورد، ما در این حوزه با سوژه های تکراری روبرو هستیم که لازم است اهالی رسانه خلاقیت به خرج داده و سراغ سوژه هایی بروند که تاکنون به آنها پرداخته نشده یا اگر پرداخته شده حالا نیاز است خبرنگار با زوایای دید جدید سراغ این موضوعات برود.

آستان نیوز