- فیلم و سینما

حضور چهره‌های مطرح سینما در دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما»

 

رئیس جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» از حضور چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون ایران و استان کرمان در دومین دوره این رویداد خبر داد.

سیدعباس حسینی داورانی در کرمان با اشاره به اینکه جشنواره «شهرنما» با محوریت «شهر، امید و آینده» برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از رویداد با هدف شناسایی و حمایت از فیلمسازان جوان و نوپا، بیان اثربخشی جایگاه شهرسازی و مدیریت شهری بر شهروندان برپا خواهد شد.

وی از افزوده شدن بخش تیزر معرفی شهر در دومین دوره جشنواره خبر داد و افزود: علاقمندان از سراسر کشور و استان کرمان و شهر رفسنجان برای شرکت در این رویداد می‌توانند علاوه بر شرکت در بخش‌های داستانی، مستند و انیمیشن، در بخش تیزر معرفی شهر رفسنجان هم شرکت کنند.

رئیس جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» با بیان اینکه در جشنواره دوم چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون ایران و افراد شاخص در حوزه فیلم و سینمای استان کرمان حضور خواهند داشت، گفت: به منظور بالا بردن سطح کیفی جشنواره و ورود آثار قوی، از افراد شاخص سینما در هیئت انتخاب و داوران دعوت کرده‌ایم.

حسینی داورانی با اشاره به حضور فیلمسازان مطرح سینمای کشور در جمع اعضای هیئت داوران تصریح کرد: کمال تبریزی، احمد الستی، سعید پوراسماعیلی، بهنود نکویی و محمد اسلامی نیز اعضای هیئت داوران دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» را تشکیل می‌دهند.