- اجتماعی

دستاورد های بزرگ ملی در تراز جهانی توسط متخصصان ایران

مشاور و مدیر ارتباطات، روابط‌عمومی داخلی،خارجی شرکت شینا سوران افراز گفت:دستاورد های بزرگ ملی این شرکت در تراز جهانی توسط متخصصان ایران در حال تولید است.

حمید اندرز چمنی در گفتگو با خبرنگار نورا نیوز با بیان این مطلب اظهارداشت:متخصصان این مجموعه به تکنولوژی بزرگ ایرانی در تراز جهانی مبتنی بر هوش مصنوعی هولو روید دست پیدا کرده اند که می تواند خدمات متعدد و متنوعی را به اقشار مختلف مردم ، سازمانها و نهاد ها ، مشاغل و کسب و کار ها ، صنعت و علوم مختلف ، آموزش و مهارت های فردی و سازمانی ارائه نماید.

وی تصریح کرد: این خدمات  در قالب :میز خدمت ،اتاق های کنترل هوشمند،دستیار صوتی فارسی،مترجم  با تسلط برشانزده زبان بین المللی ،اتاق کنترل  کاملا هوشمند برای مدیران سازمانها،ارایه خدمات به رانندگان خودرو ها و دارندگان گوشی های اندروید با لهجه های  فارسی که در استفاده از آن  افراد می توانند با گوشی های در جیب و کیف خدمات مورد نیاز خود از گوشی همراه را فقط با فرمان صوتی از دستیار صوتی خود در داخل خودرو ها یا گوشی های همراه  خود دریافت نمایند .

چمنی اذعان  کرد:خانه های تمام هوشمند کمک به دغدغه های زندگی ناشنوایان  ایستگاه های خدمات هوشمند برای جامعه دانشجویی گردشگری ،فرودگاه ها،مترو ،جامعه صنعتی،خودرو سازی ،پالایشگاه های نفتی ،قضایی و انتظامی می نماید.از جمله توانمندی های این  دستاورد بزرگ ملی در تراز جهانی مبتنی بر هوش  مصنوعی هولو روید است که متخصصان شرکت ما به آن دست پیدا کرده اند و در صورت حمایت ها بزودی  می تواند در اختیار عموم قرار گیرد .

وی تصریح کرد:این تکنولوژی بزرگ همین الان جز دستاورد ملی جهانی قابل بهره برداری و استفاده  برای مردم ایران و  جهان می باشد .

مدیر روابط عمومی  شرکت دانش بنیان  خاطر نشان کرد:تیم مدیریتی این شرکت با همراهی مهندس خلیلی ، مهندس ابراهیم زاده و دکتر فدایی افتخار می کنند که دستاورد های حاصل ده سال تحقیق و پژوهش توانسته یکی از امن و ایمن ترین تکنولوژی ایرانی باشد که بسیاری از خدمات خودرا بر بستر آفلاین و در بسیاری نادر آنلاین ارایه نماید واین مزیت بزرگ مهر تاییدی است بر ملی بودن تکنولوژی ما و متمایز از تکنولوژی دنیاست.