- ورزش

روی کین: فکر نمی کنم میسون مانت به کار منچستریونایتد بیاید

نام های زیادی پیرامون منچستریونایتد شنیده می شوند.با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی، نام های زیادی پیرامون منچستریونایتد شنیده می شوند که ممکن است در فصل آینده پیراهن این تیم را به تن کنند. میسون مانت هافبک جوان چلسی که تنها یک سال از قراردادش با آبی ها باقی مانده، یکی از نام های مدنظر اریک تن هاخ برای تقویت ترکیب یونایتد است با این حال توانایی‌های مونت چندان نتوانسته‌اند روی کین را متقاعد کنند. کین که کارشناسی بازی چلسی – نیوکاسل را به عهده داشت، پس از پایان بازی گفت:

مانت تنها در یک مقطع کوتاه درخشان ظاهر شد، او بازیکنی است که در دفاع شرکت می کند و کیفیت بالایی هم دارد، من تا چند سال پیش در مورد او بسیار هیجان زده بودم اما در یکی دو سال گذشته، عملکرد او ناامیدکننده بوده‌است. مصدومیت‌های متوالی و اینکه او حتی در ترکیب چلسی هم چندان موفق نبود، باعث می شود چندان نسبت به موفقیت او در یونایتد خوشبین و امیدوار نباشم

من معتقدم او بازیکن خوبی است اما آیا به کار منچستریونایتد می آید؟ خیلی مطمئن نیستم.

روی کین درباره هری کین و دکلان رایس که از دیگر گزینه‌های شیاطین سرخ هستند، گفت:

بازیکنان زیادی به منچستریونایتد لینک می شوند اما نامی که واقعاً من را هیجان زده می کند، هری کین است. رایس هم خرید خیلی خوبی خواهد بود اما از نظر توانایی گلزنی من برای هری کین اشتیاق زیادی دارم. با این حال، نباید فراموش کنیم که راضی شدن تاتنهام به فروش بازیکن به منچستریونایتد بسیار دور از ذهن است.

قدس آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید