- ورزش

سرمربی تیم ملی انگلیس: حرف زدن درباره پنالتی ممنوع!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، به بازیکنانش هشدار داده است که در مورد تاکتیک‌های تیم، به خصوص در مورد ضربات پنالتی، با رسانه‌ها صحبت نکنند.

گرت ساوت‌گیت به بازیکنان انگلیس هشدار داده است که در حرف‌هایشان هیچ بخشی از تاکتیک‌های این تیم را لو ندهند.

تیم ملی انگلیس با پیروزی برابر تیم ملی سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی شود و حالا باید برای حضور در دیدار فینال در یک بازی حساس اما تماشایی به مصاف تیم ملی هلند برود.

سه شیرها در پنج دیداری که تا به حال در این مسابقات انجام داده‌اند نتوانستند عملکرد چندان خوبی را به نمایش بگذارند اما درخشان را در ضربات پنالتی تحسین بسیاری به دنبال داشت و حالا در تلاش هستند تا بتوانند برای دومین بار متوالی به بازی فینال رقابت‌های یورو برسند و این بار ناکامی دوره گذشته را جبران کنند.

ضربات پنالتی در طول چندین سال اخیر همیشه یکی از کابوس‌های تیم ملی انگلیس بوده و آنها بارها به دلیل کشیده شدن بازی و ضربات پنالتی از مسابقات مختلف حذف شدند اما به نظر می‌رسد که ساوت‌گیت برنامه ویژه و خاصی در این زمینه دارد ولی به هیچ وجه نمی‌خواهد که حریفان از این موضوع مطلع باشند.

اما حالا رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که او صحبت کردن درباره ضربات پنالتی برای بازیکنانش ممنوع کرده و به آنها هشدار داده است که به هیچ وجه نباید در گفتگو با رسانه‌ها به جزئیات برنامه‌های تیم ملی انگلیس برای این ضربات اشاره‌ای داشته باشند تا حریفان از این روند مطلع نشوند و در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، آنها همچنین دست بالاتر را در اختیار داشته باشند.