- اجتماعی, فرهنگی

شرط بقای رسانه‌ها، جلوتر بودن از زمانه است

شهردار اصفهان گفت: شرط بقا مجتمع مطبوعاتی حرکت با زمانه، درک درست از زمانه و حتی خالق زمان بودن است و در این زمینه اگر نتوانیم نسبت به زمان جلوتر حرکت کنیم، مشخص نیست تا چه زمانی بقا داشته باشیم‌.

علی قاسم‌زاده پیش از ظهر امروز_شنبه، دوازدهم خرداد_ در مراسم دهمین سالگرد تأسیس مجتمع مطبوعاتی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: این اتفاق ناخوشایند بود اما امید است منشأ خیر و برکت کشور شود و یکی از این خیرات این بود که همه متوجه شدند انقلاب در کشور ما تثبیت شده است.

وی ادامه داد: جهان هستی در حال تغییر و تحول است و در مقابل این تغییر می‌توان ۳ موضع مقاومت و توقف در گذشته، همراه شدن با زمانه و سبقت از زمانه و خالق زمانه بودن را پیش گرفت.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در رویکرد اول باید گفت شخصی که نتواند خود را زمانه تطبیق بدهد، محکوم به فنا و نابودی است و در موضع دوم نیز باید توجه داشت که فرهیختگان نباید این‌طور باشند، خاطرنشان کرد: هنر فرهیختگان رسانه این است که آینده را خلق کنند و امام زمان خود باشند.

قاسم‌زاده بیان کرد: شرط بقا مجتمع مطبوعاتی حرکت با زمانه، درک درست از زمانه و حتی خالق زمان بودن است و در این زمینه اگر نتوانیم نسبت به زمان جلوتر حرکت کنیم، مشخص نیست تا چه زمانی بقا داشته باشیم‌.

وی خاطرنشان کرد: امید است آینده اصفهان از این نقطه رقم بخورد که پیش‌شرط این موضوع داشتن اتاق فکر و آینده‌پژوهی است‌.