- فیلم و سینما, نمایش خانگی

فصل دوم سریال Silo به زودی پخش می شود

فصل دوم سریال Silo به زودی پخش می شود

اپل تی‌وی پلاس تاریخ انتشار سریال علمی تخیلی خود «سیلو» را ۲۵ آبان ماه تعیین کرده است.

فصل دوم این سریال که بر اساس سه‌گانه Wool اثر هیو هاوی ساخته شده است، جمعه ۲۵ آبان به نمایش درمی‌آید. قسمت اول این سریال در این تاریخ در سراسر جهان پخش می‌شود و قسمت‌های بعدی فصل جدید که ۱۰ قسمت دارد به صورت هفتگی و تا دی ماه منتشر می‌شود.

این شبکه همچنین در همایش کامیک کان سن دیگو و در روز شنبه فاش کرد که استیو زان، بازیگر سریال «لوتوس سفید» برای قسمت‌های بعدی به این سریال پیوسته است. زان به همراه خالق این سریال یعنی گراهام یوست، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی آن یعنی هیو هاوی و تهیه‌کننده اجرایی و ستاره سریال یعنی ربکا فرگوسن به صورت غافلگیرکننده‌ای در پنل طرفداران حاضر شد و این خبر را به آن‌ها اعلام کرد.

تیم رابینسون در فصل دوم سریال سیلو

سیلو داستان آخرین ده هزار نفری است که روی زمین باقی مانده‌اند و برای پناه گرفتن از محیط سمی آن، کیلومترها زیر سطح زمین و در سیلو زندگی می‌کنند. ساکنان سیلو دقیقا نمی‌دانند که این سازه چرا ساخته شده است و کسانی که سعی در کشف دلیل آن دارند با عواقب مرگباری روبرو می‌شوند.

فرگوسن در نقش مهندس جولیت بازی می‌کند که هنگام تلاش برای کشف آنچه منجر به قتل یکی از عزیزانش شده است با رازی عمیق‌تر از آنچه فکر می‌کرد، مواجه می‌شود. توضیحات سریال حاکی از آن است که «اگر دروغ‌ها انسان‌های باقی‌مانده روی زمین را نکشند، حقیقت می‌کشد.»

فصل دوم همچنین شامل ستارگانی چون تیم رابینز، هریت والتر، چیناتزا اوچه، آوی نش، الکساندریا رایلی، شین مک‌کری، رمی میلنر، کلر پرکینز، بیلی پستل‌ویت، ریک گومز، کیتلین زاز، تانیا موودی و ایان گلن نیز هست.

کامن در فصل دوم سریال سیلو

فصل اول این سریال علمی تخیلی در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد. دلیل تاخیر تولید فصل دوم این سریال نیز اعتصابات هالیوود در سال ۲۰۲۳ بود.

رسانه Deadline همچنین اخیرا و در یک گزارش انحصاری خبر داد که ربکا فرگوسن به فیلم «پیکی بلایندرز» محصول شبکه نتفلیکس و با بازی کیلیان مورفی پیوسته است و استیو زان نیز به گلن پاول در کمدی Chad Powers محصول شبکه هولو می‌پیوندد.