- ورزش

مکس ابرل: ژائو پالینیا سنگ بنای مهمی برای آینده بایرن مونیخ است

پس از منتفی شدن انتقال ژائو پالینیا در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته، اکنون بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و گمانه‌زنی‌های گوناگون درباره این انتقال، پالینیا با امضای قراردادی تا سال 2028 و انتقالی به ارزش 5+50 میلیون یورو، از فولام به بایرن مونیخ پیوست.

به نقل از سایت بایرن مونیخ؛ مکس ابرل عضو هیئت مدیرۀ بایرن مونیخ پس از جذب ژائو پالینیا، ضمن اشاره به انتقال ناموفق او در سال گذشته، گفته این بازیکن 29 ساله مهره‌ای ارزشمند برای باواریایی‌ها خواهد بود. ابرل گفت:

ژائو پالینیا در تابستان گذشته نیز به شدت مورد توجه بایرن مونیخ بود که البته به درستی این اتفاق افتاد. در نهایت مهم این بود که هیچ‌گاه ارتباط‌مان با یکدیگر قطع نشد. ژائو واقعاً می‌خواست به اینجا بیاید و ما نیز به چنین بازیکنی نیاز داریم. او سنگ بنای مهمی برای آیندۀ ما است و در جریان یورو، یک‌بار دیگر کیفیت خود را نشان داد. او تجربۀ زیادی دارد زیرا در یورو و جام جهانی حضور داشته و همچنین حدود 300 بازی در لیگ‌های پرتغال و انگلیس انجام داده است. او در خط هافبک به ما ثبات بیش‌تری خواهد داد. بیش‌تر بخوانید: ژائو پالینیا: این یکی از شادترین روزهای زندگی من است؛ بازی در چنین باشگاهی، رویای من بود

کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز از پالینیا بسیار تمجید کرده و اعتقاد دارد که این بازیکن می‌تواند به خط هافبک باواریایی‌ها، نظم ببخشد. فرویند گفت: 

ما از تابستان گذشته به کار خود ادامه دادیم و در نهایت، اکنون ژائو پالینیا با ما است. او مهره‌ای ارزشمند برای بایرن مونیخ خواهد بود. ژائو خوب تکل می‌زند و در هوا نیز عملکرد خوبی دارد. او بازیکن باتجربه و پخته‌ای است و می‌تواند به ساختار تیمی ما نظم بدهد. او همچنین شخصیت بزرگی دارد و یک رهبر واقعی است. هواداران بایرن می‌توانند مشتاق دیدن پالینیا باشند.