- تکنولوژی

میزبانی ال‌جی برای نمایش بهترین هنرهای معاصر

ال‌جی میزبان مجموعه‌ پرفورمنس‌های انحصاری است که بهترین هنرهای معاصر را به نمایش می‌گذارد. این شرکت به نمایندگی از برند ممتاز LG SIGNATURE، عملکردهای همه جانبه را در مرکز هنری ال‌جی سئول معرفی کرد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) دنیای هنر و فناوری را با نام تجاری فوق‌العاده خود، LG SIGNATURE گرد هم آورد و هفته گذشته از دو اجرای همه‌جانبه در مرکز هنری ال‌جی سئول در کره جنوبی حمایت مالی کرد.

یکی از پرتقاضاترین اجراها در جشنواره افتتاحیه مرکز این بود که این مجموعه برای اولین بار به مخاطبان کره‌ای Yoann Bourgeois، کارگردان هنری برجسته، طراح رقص و هنرمند پرفورمنس را معرفی کرد. مجموعه‌ پرفورمنس‌ها به خوبی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ال‌جی به پرورش هنر است که از آغاز فعالیت مرکز هنری ال‌جی سئول آغاز می‌شود.

پس از 22 سال فعالیت، درب‌های مرکز هنری ال‌جی در سئول دوباره در ماه اکتبر در ساختمانی که توسط هنرمند معمار ژاپنی تادائو آندو طراحی شده بود، به روی عموم باز شد. مرکز جدید که گواهی بر ارادت ال‌جی به هنر است، دارای یک سالن بزرگ و جدید به نام LG SIGNATURE Hall برای اجرای نمایش است. این فضای قابل توجه دارای 1335 صندلی بوده و میزبان برنامه های ویژه هنرهای نمایشی از سراسر جهان، از جمله مجموعه یوآن بورژوآ است.

بورژوآ، یک چهره اصلی در صحنه جهانی هنرهای نمایشی معاصر، که برای اولین بار به کره جنوبی معرفی شد، دارای پیشینه متنوعی است که شامل آموزش سیرک می‌شود. اجرای پرچین او زیبایی حرکت فیزیکی را تجلیل می‌کند، مرز بین آکروباتیک و رقص را محو کرده و دید خلاقانه واقعا منحصر به فرد را نمایان می‌سازد. هنر و رویکرد نوآورانه بورژوا در کاردستی‌اش، فلسفه LG SIGNATURE را بازتاب می‌دهد، برندی که لوازم خانگی آن به‌طور یکپارچه بهترین هنر و فناوری را با هم متحد می‌کند.

آهنگ الهام بخش He Who Falls با افتخار توسط ال‌جی به نمایندگی از نام تجاری LG SIGNATURE توسط مرکز ملی رقص گرنوبل (National Choreographic Center of Grenoble) به سرپرستی بورژوا اجرا شد و آهنگ امضای اخیر فرانک سیناترا، My Way، همراه با حرکات پویای اجراکنندگان بود. Opening 2، اثری کوتاه و در عین حال به همان اندازه مسحورکننده، مخاطبان را با ظرافت، قدرت و حضوری آشنا کرد که بورژوا بدون زحمت روی صحنه می‌آورد. به عنوان بخشی از تجارب گسترده مشتریان LG SIGNATURE، از مشتریان منتخب دعوت شد تا در هر دو اجرا شرکت کنند.

در طول مجموعه یوآن بورژوآ، بازدیدکنندگان مرکز هنرهای ال‌جی سئول فرصتی برای لذت بردن از نمایشگاه منحصر به فرد پاپ آپ LG SIGNATURE و منطقه عکس واقع در لابی LG SIGNATURE Hall داشتند. با تکرار فلسفه طراحی معماری منحصر به فرد Tadao Ando، منطقه نمایشگاه نگاهی اجمالی به بهترین نوآوری‌های LG SIGNATURE، مانند Wine Cellar، InstaView Door-in-Door یخچال و تلویزیون OLED R ارائه می‌دهد. در همین حال، منطقه عکس فوق تعاملی لحظات به یاد ماندنی از مجموعه یوآن بورژوآ را برای مخاطبان به نمایش گذاشت تا در آن غرق شوند.

لی جئونگ سوک، رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«معرفی نوآوری هنری بی‌نظیر یوآن بورژوآ به مخاطبان کره‌ای افتخار بزرگی بود. ما با وفادار ماندن به فلسفه خود، به همکاری با هنرمندان و مؤسساتی ادامه خواهیم داد که با قدرت هنر، دیدگاه ما را در مورد جهانی بهتر به اشتراک می‌گذارند.»

LG SIGNATURE یک نام تجاری نوآور که بر اساس فلسفه تلفیق هنر و فناوری در کنار هم ایجاد شده است، به حمایت از بهترین هنرها در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید