- تکنولوژی

هیدئو کوجیما بازی جدید خود را به استاندارد تازه ای در صنعت گیم تشبیه کرد

هیدئو کوجیما کارگردان و بازی‌ساز مشهور به تازگی در مصاحبه کوتاه خود با گاردین از پروژه‌های گیمینگ آینده صحبت کرده و بازی جدید در حال توسعه خود را به استانداردی برای گیمینگ تشبیه کرد. کوجیما همچنین در صحبتی جالب توجه اذعان کرده که اگر بازی آینده خود موفق شود، می‌تواند همه چیز را نه تنها در صنعت بازی بلکه در صنعت سینما نیز تغییر دهد!

این طراح مشهور اعلام کرد که چالش اصلی برای این بازی ساخت زیرساخت آن است و بیان کرد که می‌توان یک تجربه خوب را به ارمغان آورد اما زمانی که مکان و تجربه خوب در یک بازی با یکدیگر تلفیق شوند این می‌تواند مانند بخشی از زندگی روزمره احساس شود.

کوجیما بازی جدید

بازی مورد اشاره احتمالا Overdose است و این یکی از دو بازی است که در حال حاضر توسط کوجیما پروداکشنز در حال توسعه است. برخی نیز فرض را بر این قرار داده‌اند که این بازی دنباله و یا دومین بازی از سری Death Stranding خواهد بود. Death Stranding بازی بسیار خوش ساخت و موفقی بود و طبق آمار رسمی تا اوایل سال 2021، نزدیک به 5 میلیون نسخه فروش داشته است.

کوجیما همچنین در نمایشگاه بازی Xbox و Bethesda در ماه ژوئن شرکت کرد و در آن مراسم او اظهار کرد که با استودیوهای گیمینگ Xbox در ساخت یک بازی که همیشه به دنبال انجام آن بوده و به دلیل محدودیت‌های فنی نتوانسته آن را بسازد همکاری خواهد کرد. اخیرا در خبرها، همکاری بازیگر Elle Fanning در پروژه ساخت بازی بعدی کوجیما نیز تایید شده است و به نظر می‌رسد کوجیما در حال تلاش برای جذب یک زن دیگر (احتمالا بازیگر) در پروژه خود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید