- فیلم و سینما

پدینگتون در اولین تریلر فیلم Paddington 3 یک ماجراجویی هیجا‌ن‌انگیز را شروع می‌کند

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Paddington 3 منتشر شده است. استودیو کانال اولین تریلر فیلم Paddington in Peru را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد ماجراجویی پدینگتون به پرو هستیم که در طول آن شاهد ماجراجویی جدید او و خطراتی که باید با آن مواجه شود هستیم و همچنین صحنه‌های بامزه‌ای هم در طول تریلر نمایش داده می‌شود 

پدینگتون و براون‌ها خانواده فرزندخوانده‌اش در در فیلم Paddington in Peru  تصمیم می‌گیرند به دیدن عمه‌اش لوسی در پرو بروند، اما شرایط آنها را به سمت ماجراجویی‌های ناگوار در جنگل‌های آمازون و کوه‌های پرو سوق می‌دهد. همچنین اولین پوستر فیلم Paddington 3 منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فیلم Paddington in Peru

دوگال ویلسون وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی خانوادگی را بر عهده دارد. ویلسون پیش از این سابقه کارگردانی موزیک ویدیو و تبلیغات تجاری را بر عهده داشته و حالا جایگزین پل کینگ در سمت کارگردانی فیلم پدینگتون 3 شده است. فیلم Paddington 3 براساس داستانی از پل کینگ، سایمن فارنابی و مارک برتون ساخته خواهد شد که برتون، جان فاستر و جیمز لامونت فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند.

فیلم Paddington in Peru برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) در آمریکا و در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) در بریتانیا برنامه‌ریزی شده است. هیو بونه‌ویل، بن ویشاو، جیم برودبنت، جولی والترز، مدلین هریس، ایملدا استنتون، امیلی مورتیمر، الیویا کلمن، آنتونیو باندراس، کارلا توس و ساموئل جاسلین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Paddington 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

زومگ