- فرهنگی

کنسرت سه خواننده در کیش برگزار می‌شود

سه خواننده مطرح موسیقی پاپ در حالی طی روزهای آینده تازه‌ترین کنسرتشان را در کیش برگزار می‌کنند، که همچنان از پاسخ ستاد کرونا به نامه معاون هنری وزیر ارشاد درباره برگزاری کنسرت‌ها خبری نیست.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، روز سوم خرداد کنسرت بهنام بانی در فضای باز مجموعه خلیج فارس جزیره کیش با قیمت بلیت‌های ۱۸۰ تا ۳۶۰ هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.
 
روز سه‌شنبه چهارم خرداد ماه نیز کنسرت آرون افشار با قیمت بلیت ۱۸۰ تا ۳۶۰ هزار تومان در فضای باز مجموعه خلیج فارس جزیره کیش برگزار می‌شود. این در حالی است که روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه نیز کنسرت علی زندوکیلی با قیمت بلیت ۱۸۰ تا ۳۶۰ هزار میزبان مخاطبان خواهد بود.
 
برگزاری این کنسرت‌ها در شرایطی است که با وجود نامه چند روز گذشته معاون هنری وزیر ارشاد به ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری کنسرت‌ها در پایتخت به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به سالن‌های اجرای کنسرت اما هنوز از برگزاری اجرای زنده در تهران خبری نیست و برخی از تهیه‌کنندگان و خوانندگان ترجیح می‌دهند کنسرت‌های خود را با قیمت‌های نجومی که همچنان بدون نظارت و کارشناسی مجموعه‌های نظارتی صورت می‌گیرد، در جزیره کیش برگزار کنند.
 
سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز ۲۱ اردیبهشت ماه امسال بود که پس از برگزاری جلسات و مکاتبه اسفندماه سال ۱۳۹۹ با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای قرار گرفتن اجراهای موسیقی در گروه دو مشاغل و از سرگیری اجراهای موسیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره با رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مکاتبه کرد.
 
منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید