- ورزش

آغاز تمرینات تیم ملی افغانستان در ایران

تمرینات آماده سازی تیم ملی افغانستان برای شگفتی سازی در جام جهانی فوتسال زیر نظر مجید مرتضایی و دستیار اسپانیایی‌اش در مشهد استارت خورده است.

آن‌ها نه تنها جزو اولین‌هایی خواهند بود که طعم حضور در جام جهانی را می‌چشند، بلکه نخستین کشور حاضر در آوردگاه بزرگ هستند که تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. دوران آماده سازی تیم ملی فوتسال افغانستان با حضور 22 بازیکن منتخب زیر نظر مجید مرتضایی مربی ایرانی تبار که تاریخ‌سازی و شگفتی را در طی دو سال اخیر در قاره کهن معنا کرده، آغاز شده و مربی اسپانیایی و جدید به جمع آن‌ها اضافه شده است. 

تمرینات تیم ملی فوتسال افغانستان در کمپ اختصاصی صداقت در مشهد استارت خورده است و مجید مرتضایی بدون هیچ استراحتی و در دو نوبت بازیکنانش را برای تقابل با ابرقدرت‌های فوتسال دنیا چکش‌پذیر و آبدیده می‌کند.

فرناندو بلستر، آنالیزور و مربی اسپانیایی که یکی از دستیاران مرتضایی در جام جهانی خواهد بود، روز شنبه به تمرینات تیم ملی افغانستان ملحق شد و در این مدت کوتاه، ارتباط خوبی را با بازیکنان و همکارانش داشته است.

مرتضایی و مردان شگفت‌انگیزش، در گروه B جام جهانی با تیم‌های آرژانتین، اوکراین و آنگولا برای صعود رقابت خواهند کرد. گفتنی است، به زودی تاریخ دوئل‌های دوستانه افغانستانی‌ها پیش از جام جهانی مشخص می‌شود و آن‌ها در تدارک مسابقات بزرگ هستند.

ورزش سه