- فیلم و سینما

ادی مورفی بازرس می‌شود

 به نقل از ورایتی، ادی مورفی در حال مذاکره است تا به بازسازی فیلم «پلنگ صورتی» ‌ملحق شود و در نقش بازرس کلوزو جلوی دوربین برود.

بازسازی این فیلم کلاسیک توسط جف فاولز سازنده «سونیک خارپشت» کارگردانی می‌شود.

کریس برمنر نویسنده فیلمنامه فیلم است که «پسرهای بد برای همیشه» و «مردی از تورنتو» از جمله فیلمنامه‌های قبلی‌اش هستند. جولی اندروز هم از تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود.

«پلنگ صورتی» با فیلم کمدی ۱۹۶۳ با بازی پیتر سلرز در نقش بازرس کلوزو آغاز شد. «بازگشت پلنگ صورتی» فیلم بعدی سال ۱۹۷۵ ساخته شد و سال بعد «پلنگ صورتی دوباره ضربه می‌زند» و «انتقام پلنگ صورتی» در سال ۱۹۷۸ دیگر دنباله‌های آن بودند. آلن آرکین، راجر مور و استیو مارتین هم این نقش را ایفا کردند.

«پلنگ صورتی» نام یک الماس صورتی با ارزش است که در فیلم اصلی سوژه فیلم بود.

ادی مورفی به تازگی بازیگر «شما آدم‌ها» محصول نتفلیکس بود و در کنار جونا هیل، لورن لندن و جولیا لوییس دریفوس بازی کرد. این فیلم بر روی یک رابطه بین نژادی و درگیری فرهنگی پیامد آن بین خانواده‌های سیاه‌پوست و یهودی این زوج متمرکز بود. او بیشتر به‌خاطر فیلم‌های کمدی کلاسیک خود چون «دکتر دولیتل»، «پروفسور دیوانه»، «سفر به آمریکا» و سه‌گانه «پلیس‌های بورلی هیلز» محبوب است و صداپیشگی شخصیت خر در انیمیشن‌های مشهور «شرک» را برعهده داشته است. وی چندی پیش گفت دوست دارد صداپیشه نقش خر در فیلمی شود که با تمرکز بر این شخصیت ساخته می‌شود و به دنبال آن کریس ملداندری، مدیرعامل ایلومینیشن گفت آماده استقبال از این ایده است. اکنون صداپیشگان اصلی برای پنجمین فیلم «شرک» در حال گردآمدن هستند.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید