- اجتماعی

توجه به سلامت جسم و روح شهروندان مهمترین اولویت کمیته سلامت است

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی در نشست کارگروه سلامت کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، پس از بررسی پیشنهادات مطرح شده و بررسی عملکرد این کارگروه در حوزه‌های مختلف به گسترده‌تر شدن فعالیت این کارگروه در سال آتی تاکید ویژه‌ کرد.

سوده نجفی با اشاره به اینکه نقاط قوت و ضعف، تهدید‌ها و فرصت‌های فعالیت این کارگروه در طول یکسال گذاشته بررسی شده است ادامه داد: تدوین برنامه ۱۴۰۲باید برگرفته از ضعف‌ها و کاستی‌‌های سال گذشته و فراخوان نیاز‌های شهروندان باشد.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر حضور نمایندگان دانشگا‌ه‌های علوم‌پزشکی، توانبخشی، سازمان تامین‌اجتماعی، بهزیستی و وزارت آموزش پرورش و … در این کارگروه ضروری دانست و اذعان کرد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف کمیته سلامت شورای شهر ایجاد بسترهای لازم در خصوص توجه به سلامت جسم و روح شهروندان است لذا با هم‌افزایی ارگان‌ها و سازمان‌هایی که هرکدام به نوعی با موضوع سلامت در ارتباط هستند می‌توان گام‌هایی در جهت توسعه سلامت شهر و شهروندان برداشت.

وی همچنین باتوجه به آغاز هفته سلامت در نخستین روزهای سال آتی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از موازی‌کاری مراکز سازمان شهرداری ضرورت دارد برنامه‌های آنان در خصوص هفته‌سلامت در کمیته سلامت شورای شهر بررسی شود.

ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید