- فیلم و سینما

حضور «سرپرست معاونت هنری سینمایی» در مجموعه تئاتر محراب

مهدیه حسنی سرپرست معاونت هنری و سینمایی از مجموعه تئاتر محراب بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر محراب؛ مهدیه حسنی سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران با حضور در مجموعه تئاتر محراب ضمن بازدید از بخش های مختلف با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت وگو کرد.

در آغازجلسه شاه علی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و همراهان ایشان در شب ولادت امام رضا(ع) به حاضران و تشکر از حضور سرپرست معاونت هنری سینمایی اداره کل به پاره ای از مسائل و مشکلات موجود پرداخت.

در ادامه مهدیه حسنی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و خادم الرضا(ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان؛ نهایت تاثر و تالم خود را ابراز داشت و گفت: همه ما مسافران این کشتی هستیم. خوشا به حال افرادی که با شهادت نزد خدا خوانده می شوند و در قرآن به صراحت آمده که شهیدان نزد پروردگارشان روزی می خورند.

وی در ادامه یادآور شد: امیدوارم با همدلی و همراهی شما کارشناسان که بازوی توانمند اداره کل در بخش تئاتر هستید بتوانیم تئاتر تهران و شهرستان ها را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

همچنین در این دیدار محورهای جلسه پیرامون سه موضوع جدی در خصوص پالایش نیروی انسانی، افزایش اختیارات، استقلال حساب همچنین موضوع حقوق و مزایا و اضافه کاری کارکنان مجموعه تئاتر محراب با توجه به شیفت تعطیل کاری و بعد از ظهر بحث و تبادل نظر شد.