- ورزش

سخنگوی فدراسیون و دلجویی اولیه از خیابانی و مجیدی

امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال هم بود اما به دلیل رد صلاحیت نتوانست در انتخابات شرکت کند، شب گذشته در برنامه مجله فوتبال در شبکه خبر حاضر شد و به انتقاد از مهدی تاج و مسئولان فدراسیون پرداخت.

صحبت‌های آشتیانی واکنش امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال را به دنبال داشت و او در گفت‌وگویی عنوان کرد: طبق وظیفه ذاتی فدراسیون فوتبال، باید از همه ارکان فوتبال حمایت شود. آنهایی که سال‌ها برای ورزش و مردم و فوتبال خدمت کرده‌اند، مورد احترام هستند و جایگاه شان هم محفوظ است.

علوی در ادامه گفت: شان و شخصیت حقیقی‌ افراد قابل احترام است. با این وجود همه می‌دانیم دوران انتخابات تمام شده و در این میان فدراسیون با تمام وجود شنونده پیشنهادات دلسوزان فوتبال است. هر عزیزی هم اگر پیشنهادی دارد و نکته‌ای می‌داند که معتقد است می‌تواند به پیشرفت امور کمک کند، شایسته است بدون طعنه، به اطلاع جامعه برساند.

به نظر می‌رسد علوی با این گفت‌وگو قصد داشته ضمن پاسخ به صحبت‌های آشتیانی، از جواد خیابانی و رسول مجیدی، مجریان شبکه ورزش در گفت‌وگوی جنجالی با مهدی تاج نیز دلجویی کند.

ورزش سه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید