- اجتماعی

سواد رسانه‌ای مدیران باید ارتقا یابد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در حوزه خبر و رسانه نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای مدیران برای انتقال اخبار و پیام‌ها و رسیدن به درک صحیح از جایگاه رسانه هستیم.

محمد حسین‌زاده امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه نیشابور که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برگزار شد اظهار کرد: رسانه‌های نیشابور باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هویتی نیشابور مشاهیری چون خیام، عطار، کمال‌الملک و واقعه سلسله الذهب را پررنگ کنند. زیرا تا وقتی فضاسازی و بسترسازی مناسبی در سطح ملی و بین‌المللی برای نشان دادن این ظرفیت‌ها نداشته باشیم، قادر به پیگیری مطالبات و جلب توجه مدیران و مسئولان بلند پایه  نخواهیم بود.

وی افزود: کمتر شهری مانند نیشابور داریم که ۲ هزار و چهارصد شهید تقدیم انقلاب کرده است. از این رو باید  این موارد برجسته شود.

حسین‌زاده با بیان این که تاثیر رسانه‌های محلی از رسانه‌های ملی بیشتر است، افزود: مدیران و مسئولان باید به چنین بینش و بصیرتی برسند که در بسیاری از مواقع تاثیر رسانه‌های محلی از رسانه‌های استانی و ملی بیشتر است. در حوزه خبر و رسانه نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای مدیران برای انتقال اخبار و پیام‌ها و رسیدن به درک صحیح از جایگاه رسانه هستیم.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید