- ورزش

شکنجه لیورپول و دورتموند؛ دژاوو رکورد تاریخی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

 

رئال مادرید، تنها تیم تاریخ لیگ قهرمانان است که شکست با اختلاف دو گل را به پیروزی با اختلاف سه گل تبدیل کرده است، آن هم نه یک بار، بلکه دو بار!

دیدار جذاب و دیدنی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و دورتموند از چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی ۵-۲ رئال مادرید خاتمه یافت. رئال که پس از ارائه یک نمایش ضعیف در نیمه نخست، با شکست ۲-۰ به رختکن رفته بود، در نیمه دوم به طرز جنون‌آمیزی به بازی بازگشت و یکی از ماندگارترین کامبک‌های تاریخ لیگ قهرمانان را به ثبت رساند.

برای خیلی‌ از دوست‌داران فوتبال، این یک نتیجه آشنا است. رئال مادرید دو فصل پیش در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با در هم کوباندن لیورپول، آن‌هم در شرایطی که ابتدا با نتیجه ۲-۰ عقب بود، آنفلید را به تسخیر خود درآورد. 

رئال مادرید و تاریخ‌سازی در آنفیلد و برنابئو.

وینیسیوس جونیور در هر دو بازی لیورپول – رئال مادرید و رئال مادرید – دورتموند عملکرد خیره‌کننده‌ای به جای گذاشت. سهم وینی جونیور از ۱۰ گل رئال مادرید در این دو بازی، ۵ گل بوده که نشان می‌دهد او در پرفشارترین شرایط هم می‌تواند گره‌گشای رئالی‌ها باشد. جالب است بدانید قضاوت هر دو دیدار به عهده ایستفان کوواچ بود تا حس دژاووی بیشتری را به مخاطب القا کند.

رئال مادرید دو بار شکست با اختلاف دو گل را به پیروزی با اختلاف سه گل تبدیل کرده است. بی.سابقه در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا.

به نقل از اوپتا، رئال مادرید تنها تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که شکست با اختلاف دو گل را به پیروزی با اختلاف سه گل تبدیل می‌کند. لوس بلانکوس نه یک بار، بلکه دو بار این رکورد بی‌سابقه را از خود به جای گذاشته است.

طرفداری