- ورزش

صنعت نفت آبادان صفر – استقلال یک؛ پنالتی اقتصادی عامل برد آبی‌پوشان

 تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. میزبان در حالی قدم به این مسابقه می‌گذاشت که سرمربی زردپوشان در وقفه لیگ برتر تغییر کرد و با پیروزی مقابل نساجی امیدهای برزیلی‌های آبادان زنده شد. از آن سو استقلال که در دقایق پایانی برد دربی را با تساوی عوض کرده بود، برای جا نماندن از کورس مدعیان نیاز شدیدی به 3 امتیاز این مسابقه داشت.

با این تفاسیر ادسون تاوراز و ریکاردو ساپینتو شاگردان‌شان را با ترکیب زیر راهی میدان کردند:

صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، امید خالدی (67- امیرحسین فرهادی)، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده (84- رحیم آلبوغبیش)، میثم تهی دست، ساکی، عباس بوعذار (77- محمد حسین باصری)، سینا مریدی (84- رضا امانی‌نژاد)

سرمربی: ادسون تاوارس

استقلال:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

شرح بازی:

در نیمه اول مسابقه دوئل دو تیم گلی در پی نداشت و با تساوی به رختکن رفتند. اما دوم فشارها استقلالی‌ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 86 با خطایی که روی آرمان رمضانی شد، پنالتی اعلام شد.  کوین یامگا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و تک گل استقلال را به ثمر رساند. آبی‌پوشان بعد از این مسابقه 26 امتیازی شد.

ویدیو گل استقلال: 

گروه داوری:

بیژن حیدری – محمدرضا منصوری – علی احمدی – امیر ایار – بهرام مهرپیما (ناظر) 

ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید