- ورزش

فرمان تراکتور به مربی خارجی می‌رسد

مسئولان باشگاه تراکتور به دنبال جذب سرمربی خارجی برای هدایت تیم خود در فصل آینده هستند.

 در فاصله حدود یک ماه تا شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هنوز تکلیف نیمکت تیم تراکتور مشخص نشده که البته این موضوع تحت تاثیر حواشی مالکیتی این تیم قرار داشته است.

با این وجود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربیگری تراکتور در این مدت داغ بوده و با توجه به اینکه تکلیف مالکیت این تیم برای فصل آتی تقریباً مشخص شده، انتظار می‌رود تا سرمربی جدید سرخ‌پوشان به‌زودی معرفی شود.

موضوعی که سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور چند ساعت قبل طی مصاحبه‌ای بدان اشاره کرده و از انتخاب سرمربی این تیم ظرف دو روز آینده خبر داده است.

وی در همین خصوص گفته است: «بیشتر تمرکز ما روی مربی خارجی است. یکی دو مورد مربی ایرانی هم مدنظر داشتیم که در مورد آنها به جمع‌بندی نرسیدیم. با مربی خارجی در حال صحبت هستیم که اگر به جمع‌بندی برسیم تا یکی دو روز آینده آن را اعلام می‌کنیم.»

پس با این حساب بایستی گزینه‌های داخلی را که پیش از این نام‌های حمید مطهری، مجتبی حسینی، محرم نویدکیا و محمد ربیعی به صورت رسمی و غیررسمی پیرامون نیمکت تی‌تی‌ها مطرح شده بود، منتفی دانست.

گفتنی است که مسئولان باشگاه تراکتور امیدوارند با تعیین تکلیف کادرفنی خود، در اسرع وقت کارشان را برای فصل جدید استارت بزنند‌ و با توجه به گرایش آن‌ها به سمت انتخاب گزینه خارجی، باید دید که در نهایت سکان هدایت این تیم پرطرفدار به کدام مربی سپرده خواهد شد؟