- فیلم و سینما

فیلم سینمایی “مستانه” در فرهنگسرای سرو اکران می شود

پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،  فیلم سینمایی “مستانه” به کارگردانی حسین فرح بخش با همکاری کانون های فیلم نگاه و مهارت های زندگی، سه شنبه 15 آذرماه، ساعت 10 در فرهنگسرای سرو اکران می شود. 
مستانه عنوان فیلمی است به کارگردانی محمد حسین فرح بخش که در سال 1393 ساخته شده است. از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند می توان به سحر دولتشاهی، باران کوثری، فرهاد اصلانی، آتیلا پسیانی و میلاد کی مرام اشاره کرد.
 
داستان این فیلم درباره ی زندگی زنی به نام مستانه (با بازی سحر دولتشاهی) است. مستانه از سوپر استاران سینما است که طرفدارن زیادی دارد و کارهای خیر بسیاری نیز انجام می دهد. او برای خواهرش یک استاد پیانو به نام خسرو (با بازی میلاد کی مرام) گرفته است که در خانه به او درس می دهد. خسرو به مستانه علاقه مند است و طی اتفاقاتی به او تجاوز می کند. داستان این فیلم درباره ی زنانی است که مورد سواستفاده و آزار جنسی قرار می گیرند. چنین زنانی به دلیل ترس از رفتار اطرافیان، قضاوت آن ها و آبرویشان این ماجرا را با کسی در میان نمی گذارند و سال ها با روحیه ی زخمی به زندگی خود ادامه می دهند.
علاقه مندان برای تماشای این فیلم می توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.
 
فرهنگ و هنر
 

دیدگاهتان را بنویسید