- انیمیشن, فیلم و سینما

قوس داستانی پایانی انیمه سریالی Demon Slayer به سه‌گانه سینمایی تبدیل می‌شود

 

بر اساس اطلاعات غیررسمی که توسط وب سایت Jump Victory Carnival و به طور ناخواسته فاش شده است، پایان بزرگ و حماسی انیمه سریالی «شیطان کُش» یعنی قوس داستانی Infinity Castle Arc قرار است به صورت یک سه‌گانه سینمایی ساخته شود. از آنجا که استودیوی سازنده انیمه سریالی «شیطان کش» پیش‌گام اقتباس از قوس‌های داستانی مانگا به فیلم‌های سینمایی است، ساخت انیمه سینمایی بر اساس قوس پایانی اصلاً تعجب‌آور نیست.

وب سایت Jump Victory Carnival رویدادی سالانه برگزار می‌کند که در چیبا در نزدیکی توکیو برگزار می‌شود و تمام آثار پرطرفدار منتشر شده در مجله شاخص Shueisha یعنی مجله Weekly Shonen Jump را جشن می‌گیرد. به گفته Shonen Jump News که حساب کاربری مستقلی است و اخبار دنیای مانگا را به اشتراک می‌گذارد، در وب سایت Jump Victory Carnival برای برخی از افراد فاش شده که قوس داستانی Infinity Castle Arc از مانگای «شیطان کش» قرار است در قالب یک سه‌گانه سینمایی ساخته شود.

انیمه سینمایی Demon Slayer: Mugen Train همچنان پردرآمدترین انیمه سینمایی ساخته شده در تاریخ به شمار می‌رود و از آن زمان نیز این فرنچایز با انیمه سینمایی To the Swordsmith Village و انیمه سینمایی To the Hashira Training نیز تجربه حضور روی پرده سینماها را داشته است اما هر دو اساساً خلاصه‌ای از قسمت‌های قبلی این انیمه سریالی بودند که بینندگان این مجموعه را برای فصل بعدی آماده می‌کردند. با این حال، اگر واقعاً قوس داستانی Infinity Castle در قالب یک سه‌گانه سینمایی ساخته شود، تجربه کاملاً متفاوت و مهیجی را برای طرفداران انیمه سریالی «شیطان کش» به ارمغان خواهد آورد.

در حالی که رویدادهای انیمه سینمایی Mugen Train بعداً در نسخه‌ای بسط داده شده در انیمه سریالی نیز بازگو شده است اما این فقط یک انیمه سینمایی بوده است. مطمئناً تولید سه فیلم مختلف و سپس نمایش همان داستان در انیمه سریالی اصلاً کاری منطقی به شمار نمی‌رود؛ بنابراین، این احتمال وجود دارد که این سه‌گانه به‌عنوان پایانی مناسب برای انیمه سریالی «شیطان کش» عمل کند و این فیلم‌ها مدتی پس از اکران خودشان روی پرده سینماها، روی سرویس‌های آنلاین همچون سرویس آنلاین کرانچی‌رول عرضه شوند.

قوس داستانی Infinity Castle نبرد پایانی میان سپاه شیطان کش و همچنین موزان و اهریمن‌های شیطانی‌اش را روایت می‌کند؛ موزان حمله‌ای پیشگیرانه برای ایمن کردن نزوکو و توانایی او برای مقاومت در برابر نور خورشید را شروع می‌کند. این قوس داستانی هیجان‌انگیزترین و دراماتیک‌ترین نبردهای این مجموعه را درون خودش دارد و با بالاترین رتبه‌ها Upper Moons قدرت خودشان را در برابر هاشیرا به نمایش می‌گذارند، کسانی که هنوز فرصتی برای وارد شدن به نبرد نداشتند.

در حالی که این اطلاعات مربوط به ساخت سه‌گانه‌ای سینمایی از قوس داستانی Infinity Castle از مانگای «شیطان کش» به صورت رسمی تأیید نشده است اما امید می‌رود که جزئیات بیشتری از آن در رویداد Jump Victory Carnival در تاریخ ۲۱ ژوئیه سال ۲۰۲۴ میلادی فاش شود.