- ورزش

لیونل مسی سوژه جنجالی تلویزیون می‌شود

لیونل مسی افسانه معاصر دنیای فوتبال تبدیل به یک سوژه تلویزیونی جنجالی و پرسروصدا می‌شود.

 شبکه اپل پلاس در تدارک ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی در رابطه با شخصیت این فوتبالیست معروف است. این مجموعه یک اثر مستند خواهد بود که اختصاص به کارنامه حرفه‌ای مسی و البته زندگی خانوادگی اش دارد.

داستان این چهره مطرح که به عنوان یک سوپراستار ورزشی شناخته می‌شود و برنده جام جهانی فیفا هم هست، در چهار اپیزود تعریف و بازخوانی می‌شود. در کنار بهره گیری از اسناد آرشیوی، این مجموعه حاوی صحنه‌ها و مصاحبه‌هایی است که برای اولین بار در معرض دید تماشاگران و علاقمندان قرار می‌گیرد.

صحنه‌های مجموعه در نقاطی، چون پاریس، قطر و آرژانتین فیلمبرداری شده و می‌شود. در کنار نمایش حضور پنج دوره‌ای مسی در جام جهانی، فعالیت‌های دیگر او هم به نمایش درآمده و مورد قضاوت و داوری بینندگان قرار خواهد گرفت.

 

مدیران اپل گفته اند کار تولید مجموعه با همکاری نزدیک خود فوتبالیست انجام شده و او بر تمام مراحل ساخت آن نظارت دارد. با آنکه هنوز نامی برای این مینی سریال انتخاب نشده، اما احتمال داده می‌شود با نام مختصر «مسی» به روی آنتن برود.

بخش مهمی از داستان مجموعه، مسی را در طول مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دنبال می‌کند. در این رابطه، دوربین فیلمسازان حتی وارد اتاق شخصی بازیکن هم می‌شود و لحظات تنهایی او را به نمایش می‌گذارد.

گفته شده این صحنه‌ها بسیار جذاب از کار درآمده و دوستداران مسی می‌توانند ببینند او در خلوت خود و قبل از شروع مسابقه چه کار‌هایی می‌کند و به چه می‌اندیشد. بجز چندین مصاحبه مختلف با مسی در زمان‌های متفاوت، مصاحبه‌هایی هم با همکاران، مربیان و اعضای خانواده او در این مینی سریال وجود دارد.

اهل فن می‌گوید معمولا کمتر اتفاق می‌افتد که دو دنیای سینما و تلویزیون در زمان حیات یک ستاره ورزشی به سراغ او رفته و فیلم یا مجموعه‌ای درباره اش تولید کنند. از این منظر، مینی سریال مسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به نوعی یک استثنا به حساب می‌آید.

مدیران شبکه اپل روی این نکته تاکید می‌کنند که تماشاگران مجموعه با دیدن آن، با یک لیونل مسی جدید روبرو خواهند شد که شباهتی به آن چهره‌ای ندارد که می‌شناسند و دوستش دارند. به گفته آنها، مسی در این مجموعه تماشاگران را وارد دنیای شخصی و خلوت خصوصی خود کرده و راز‌هایی را با آنان در میان می‌گذارد که تاکنون در جایی گفته و شنیده نشده است.

رسانه‌های ورزشی از مسی به عنوان فوتبالیستی حرفه‌ای و صاحب سبک یاد می‌کنند که به اندازه حرفه‌ای بودنش، جنجال ساز هم هست و همیشه تیتر یک اخبار ورزشی بین المللی است.

صبا

دیدگاهتان را بنویسید