- ورزش

منچسترسیتی علاقه‌مند به جذب رودریگو از رئال مادرید

رودریگو در رئال مادرید خوشحال است و می‌خواهد در این تیم بازی کند اما گواردیولا و سیتی علاقه‌مند به جذب او هستند.

به گزارش مارکا، رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، علیرغم شایعاتی که در روزهای اخیر پیرامون آینده او به وجود آمده، مصمم است که پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه اول ژوئن به بازی در این تیم ادامه دهد. این شایعات پس از مصاحبه‌ای که او در آستانه مهم‌ترین بازی سال انجام داد، قوت گرفت. در همین حال، گفته می‌شود که منچسترسیتی منتظر وضعیت اوست و علاقه‌مند به جذب این ستاره از رئال مادرید است. این در حالی است که منچسترسیتی به آن شکل مشکلی در سمت چپ خود ندارد و آنها بازیکنانی چون جک گریلیش و حتی جرمی دوکو را در آن سمت دارند.

منچسترسیتی علاقه‌مند به جذب رودریگو

رودریگو به دلیل پتانسیل بالایی که دارد و درخشش در رئال مادرید، به بازیکنی مطلوب برای بسیاری از تیم‌ها تبدیل شده است. منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا یکی از این تیم‌هاست. حضور کیلیان امباپه در فصل آینده در ترکیب رئال مادرید باعث شده است که بسیاری از تیم‌ها به دنبال برخی از بازیکنان فعلی تیم اول مادرید باشند. آنها با خود حساب و کتاب کرده و متوجه می‌شوند که برخی از این بازیکنان ممکن است از چشم‌انداز پیش رو ناراضی باشند. این قانون فوتبال است.

 

رئال مادرید نگرانی خاصی ندارد

بهترین چیز در مورد این وضعیت برای رئال مادرید این است که به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل است. در باشگاه رئال مادرید فقط کسانی حضور دارند که واقعا می‌خواهند در این تیم بمانند. این صحبت در مورد تمامی بازیکنان صدق می‌کند، همانطور که در دهه گذشته به اثبات رسیده است. این بدان معنا نیست که هیچ برنامه‌ای برای آینده وجود ندارد، بلکه به معنای آمادگی رئال مادرید برای هر سناریویی است. استراتژی این باشگاه به جای تمرکز بر یک بازیکن خاص، بر ایده‌ها و اهداف کلی باشگاه بنا شده است.

باشگاه رئال مادرید در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که هم از نظر ورزشی و هم اقتصادی در موقعیتی قدرتمندانه به سر می‌برد. این ویژگی به آن‌ها “قدرت مانور” در تصمیم‌گیری‌ها را می‌دهد، به این معنی که می‌توانند بدون نگرانی‌های مالی در مورد خرید بازیکنان جدید یا حفظ ستاره‌های فعلی خود سرمایه‌گذاری کنند.

در حال حاضر در محافل رئال مادرید، چه در خود شهر مادرید و چه در لندن، فضایی آرام حاکم است. هیچ‌کس از این شایعات نگران نیست و همه منتظرند ببینند چه اتفاقی خواهد افتاد. به نظر می‌رسد که باشگاه در حال حاضر روی دو موضوع دیگر تمرکز دارد؛ تمدید قرارداد لوکا مودریچ و لوکاس وازکز.

 

تحلیل اتلتیک در مورد وضعیت رودریگو

در انتها می‌توان تحلیل سم لی از اتلتیک در مورد وضعیت فعلی رودریگو و علاقه منچسترسیتی به جذب او را در این مطلب بخوانید.

نقطه جالب در مورد رودریگو که گفته می‌شود دوست دارد زیر نظر گواردیولا در سیتی بازی کند، این است که او واقعاً از بازی در سمت راست لذت نمی‌برد. رودریگو ترجیح می‌دهد در بال چپ بازی کند. سیتی واقعاً به چنین بازیکنی (دوکو برای بازی در سمت راست جذب شد، اما مشخص شد که او در سمت چپ بهتر است) نیازی ندارد. فقط در صورتی که جک گریلیش برود، در سمت چپ جا باز می‌شود که در مورد آن شایعاتی وجود دارد، اما گفته می‌شود او فروشی نیست، کسی برای خرید او تلاش نکرده و او برای فصل بعد در سیتی برنامه‌ریزی می‌کند. شاید همه اینها بی‌ربط باشد، اما چیزی است که باید به آن فکر کرد.

طرفداری