- فیلم و سینما

نامزدی دوباره نوید محمدزاده در جوایز آسیاپاسفیک

پانزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک فهرست نامزدهای خود را با نامزدی فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند در دو شاخه اعلام کرد.

 

در حالی نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «شب، داخلی، دیوار» نامزد دریافت جوایز آسیاپاسفیک شده است که پیش از این سه بار برای دریافت این جایزه نامزد شده است که برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» این جایزه را دریافت کرده است.

پانزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک فهرست نامزدهای خود را با نامزدی فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند در دو شاخه اعلام کرد.

 فیلم «شب داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند که نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره ونیز تجربه کرد، در جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در شاخه بهترین بازیگر مرد زن و مرد (نوید محمدزاده) و بهترین فیلمنامه (وحید جلیلوند) نامزد کسب جایزه شد.

نوید محمدزاده پیش از این در سال ۲۰۱۷ و برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» دیگر ساخته وحید جلیلوند موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد جوایز آسیاپاسیفیک شده بود.

محمدزاده پیش از این هم یک بار برای فیلم «متری شش و نیم» سعید روستایی و همچنین در سال ۹۳ برای «عصبانی نیستم» نامزد بهترین بازیگر مرد جوایز سینمایی آسیاپاسفیک شده است.

همچنین در نهمین دوره این جایزه فاطمه معتمدآریا برای بازی در فیلم «بهمن» ساخته مرتضی فرشباف در بخش بهترین بازیگری زن تقدیر ویژه شد و مریلا زارعی بازیگر زن کشورمان هم پیش تر، نامزد بهترین بازیگر زن برای شیار ۱۴۳ بود که توانست دست پر به کشور بازگردد.

در دومین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک علیرضا آقاخانی برای فیلم «تنها دو بار زندگی می کنیم» نامزد دریافت جایزه شد اما رضا ناجی برای فیلم «ـ«آواز گنجشک ها» توانست جایزه بهترین بازیگر این دوره از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک را از آن خود کند.

مراسم اعطای پانزدهمین دوره جوایز آسیا پاسیفیک روز ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان) در کشور استرالیا برگزار می شود.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید