- ورزش

نایب قهرمان پیاده روی غرب آسیا: دنبال ثبت رکورد ملی ۱۰ کیلومتر هستم

 

نایب قهرمان پیاده روی بانوان غرب آسیا گفت: هدفم ثبت رکورد ملی در ماده ۱۰ کیلومتر است و می‌خواهم این رکورد را به نام خودم ثبت کنم.

زینب احدی ظهار کرد: امسال ۲ رویداد قهرمانی کشور و لیگ دو ومیدانی را در پیش دارم و دوست دارم رکورد این ماده را تصاحب کنم.

وی اضافه کرد: رکورد ۱۰ کیلومتر پیاده روی در اختیار زهرا جعفرآبادی است که سال ۹۶ به ثبت رسید و از آن زمان جابجا نشده است.

احدی که توانست در مسابقات ماده پیاده روی غرب آسیا به نشان نقره دست یابد، گفت: در مسابقات غرب آسیا در ماده پنج هزار متر پیاده روی شرکت کردم و پس از مدال طلای فاطمه زهرا قلعه نوئی دوم شدم اما تخصصم ماده ۱۰ کیلومتر است و می‌خواهم رکوردار این ماده شوم.

نایب قهرمان پیاده روی غرب آسیا ادامه داد: روزانه ۲ ساعت تمرین آماده‌سازی انجام می‌دهم تا برای حضور در قهرمانی کشور و لیگ آماده شوم.

وی افزود: چند پیشنهاد از باشگاه‌های لیگ برتری دارم اما تصمیم قطعی نگرفتم و بیشتر تمرکزم روی آماده‌سازی مطلوب و رسیدن به هدفم برای ثبت رکورد جدید است.

این قهرمان دو ومیدانی بانوان خاطرنشان کرد: ورزش دو ومیدانی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم و می‌خواهم تا زمانیکه توان رقابت دارم، به مربیگری فکر نکنم.

گفتنی است؛ پنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا هفته گذشته به میزبانی شهر بصره در کشور عراق برگزار و در ماده پنج هزار متر پیاده روی بانوان، زینب احدی بر سکوی دوم ایستاد و نشان نقره را کسب کرد.

ایرنا