- هنر

نمایشگاه همدلی هنرمندان ایرانی و افغانستانی در رازی | کارگاه آموزشی رایگان برای عموم علاقه‌مندان

نگارخانه فانوس فرهنگسرای رازی با مشارکت کانون هنر و تجربه رسام برای ایجاد حس همدلی و دوستی میان هنرمندان ایران و افغانستان میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان « هنر با تکنیک رنگ» شده است.

در این نمایشگاه بیش از ۶۰ اثر رنگ روغن، اکرلیک، آبرنگ، طراحی و سیاه قلم با موضوع نگاهی هنرمندانه به انسان، طبیعت و اشیا به نمایش در آمده تا علاقه مندان به هنر نقاشی از تماشای آن لذت ببرند . بازدید از این نمایشگاه پر رنگ و لعاب فرصت خوبی برای دانشجویان و علاقه‌‍مندان به هنر نقاشی است تا با بهره گیری از نظرها و دیدگاه هنرمندان و کارشناسان به کشف استعدادشان در هنر نقاشی بپردازند.آشنایی با هنرمندان افغانستانی سبک کار آنها در استفاده از رنگ‌ها و نگاه آنها به طبیعت و محیط پیرامونی زندگی از دیگر ظرافت‌های بازدید از این نمایشگاه است.

این نمایشگاه همه روزه از ۸ اردیبهشت ماه به مدت دوهفته در نگار خانه فانوس برپا است و علاقه‌مندان برای بازدید از ساعت ۹ تا ۱۶ می‌توانند به نشانی، میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی، نگار خانه فانوس بروند.
همچنین در آخرین روز نمایشگاه کارگاه آموزشی رایگان در قالب ورک شاپ برای بازدید کنندگان از نمایشگاه برای کشف استعدادهای تازه و بکر برگزار می شود.

همشهری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید