- فیلم و سینما

اتفاق ناخوشایندی که عوامل سریال خاندان اژد‌ها را ناامید کرد

آخرین فصل سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) تنها دو روز قبل از پخش آن در شبکه HBO به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.
 

به نقل از guardian، به گفته یکی از سخنگویان شبکه HBO که این سریال را پخش می‌کند، به نظر می‌رسد قسمت موردانتظار پیش‌درآمد سریال موفق «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) از طرف یک شریک پخش در اروپا، خاورمیانه یا آفریقا آمده باشد.

سریال حماسی «خاندان اژدها» که ۲۰۰ سال قبل از وقایع سریال «بازی تاج و تخت» می‌گذرد، داستان خانه تارگرین را روایت می‌کند.

در بیانیه‌ای از سوی عوامل تولید سریال آمده است: «ما می‌دانیم که قسمت دهم خاندان اژد‌ها در سایت‌های غیرقانونی قرار گرفته است. اچ‌بی‌او به شدت این نسخه‌ها را زیر نظر دارد و از اینترنت بیرون می‌کشد. ما از اینکه این اقدام غیرقانونی تجربه تماشای این سریال را برای طرفداران وفادار آن، که می‌توانند نسخه بکر این اپیزود را در روز یکشنبه ببینند، مختل کرده است، ناامید شده‌ایم.»

این اولین لو رفتن این فصل است، اگرچه سریال «بازی تاج و تخت» هم در زمان پخش خود متحمل آسیب‌های زیادی شد، به‌خصوص در فصل‌های پایانی که هکر‌ها تهدید کردند که فصل هفتم پایانی را منتشر خواهند کرد، مگر اینکه باج چند میلیون دلاری برآورده شود.

«خانه اژدها» با میانگین ۲۹ میلیون بیننده در هر قسمت در تمام پلتفرم‌ها، به رتبه‌بندی فوق‌العاده‌ای برای اچ‌بی‌او تبدیل شده است.

گرگ یایتانس، کارگردان فیلم زمانی که درباره قسمت آخر با Vanity Fair صحبت می‌کرد، گفت: «اگر من پنج چیز داشته باشم که در ۳۰ سال کارگردانی خود به آن‌ها افتخار می‌کنم، این سریال حتما در این فهرست قرار می‌گیرد.»

در اوایل شروع سریال اعلام شد که ساخت آن برای فصل دوم تمدید شده است. جورج آر آر مارتین نویسنده اصلی سریال، در این باره نوشت: این سریال برای چهار فصل کامل و هر فصل شامل ۱۰ قسمت، طول می‌کشد.

دیگر پروژه‌های آینده HBO در دنیای «بازی تاج و تخت» شامل سریالی بر اساس شخصیت جان اسنو و سریال پیش‌درآمدی بر اساس «خاندان اژدها» است.

آفتاب نیوز

 
 

دیدگاهتان را بنویسید