- فیلم و سینما

احتمال حضور آرون پاول در فصل دوم سریال Fallout

صحبت‌های اخیر «جاناتان نولان» (Jonathan Nolan) درباره «آرون پاول» (Aaron Paul) حاکی از این است که احتمالاً او در فصل دوم سریال «فال‌اوت» (Fallout) بازی می‌کند. «آرون پاول» قبلاً در فصل‌های سوم و چهارم سریال «وست‌ورلد» (Westworld) هنرنمایی کرده بود.

اخیراً، ما متوجه شدیم که سازندگان قصد دارند لحظات مهم‌تری را در فصل دوم سریال Fallout به نمایش بگذارند. تاکنون حضور موجودات Deathclaws و پارک تفریحی Nuka در فصل دوم سریال مذکور تایید شده است؛ اما حالا رسانه‌ها از احتمال حضور ستاره «بریکینگ بد» (Breaking Bad) و «وست‌ورلد» (Westworld) در دنباله Fallout خبر می‌دهند.

«نولان» در مصاحبه اخیر خود با رسانه IGN، اعلام کرد که «آرون پاول» یکی از طرفداران پروپاقرص سری بازی‌های Fallout است. او در این باره می‌گوید:

آرون در مراسم افتتاحیه سریال حضور داشت. او یک انسان شریف و دوست‌داشتنی است. آرون برای ساخت سریال بسیار مشتاق بود. دیدن آدم‌هایی که خودشان را طرفدار فال‌اوت می‌دانند، لذت‌بخش است. افرادی که مدت‌هاست می‌شناسید و متوجه می‌شوید، «اوه، تمام این مدت فال‌اوت بازی می‌کردی» پس ملاقات با آن‌ها خیلی سرگرم‌کننده بود.

آرون پاول یکی از طرفداران شدید سری Fallout است؛ محل فیلم‌برداری فصل دوم سریال

گویا «نولان» می‌خواهد یکی دیگر از طرفداران مرموز سری بازی‌های Fallout را به حضور در فصل دوم سریال نیز دعوت کند. خوشبختانه، سریال نام‌برده در حال حاضر به یک موفقیت شگفت‌انگیز برای شبکه Amazon Prime تبدیل شده است. باید منتظر ماند و دید که فیلم‌برداری فصل دوم مجموعه Fallout از چه تاریخی شروع می‌شود. گفتنی است بخش عمده فیلم‌برداری فصل دوم در ایالت کالیفرنیا انجام می‌شود.

آرون پاول در فصل دوم Fallout

فصل اول سریال Fallout در قالب هشت قسمت در تاریخ 11 آوریل پخش شد. «الا پرنل» (Ella Purnell)، «والتون گاگینز» (Walton Goggins) و «آرون موتن» (Aaron Moten) در این سریال ایفای نقش می‌کنند. موسیقی متن سریال «فال‌اوت» توسط «رامین جوادی» (Ramin Djawadi) ساخته شده که قبلاً در ساخت موسیقی سریال Westworld با «جاناتان نولان» همکاری داشته بود.