- بناهای تاریخی

احیاء بازار گلستان با بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: گذر گلستان با بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و با محوریت ایده‌های فرهنگی احیاء می‌‎شود.

یوسف اسماعیل‌زاده معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فرصت‌ها و زیرساخت‌هایی در اختیار شهرداری مشهد وجود دارد که درصدد هستیم آن‌ها را در اختیار ایده‌ها، کسب‌وکار‌های برتر و صنایع فرهنگی فعال قرار دهیم.

او  با بیان اینکه در همین راستا، رویداد ایده‌پردازی برگزار شده و از علاقه‌مندان و صاحبان ایده که اولویت فعالیتی آن‌ها کسب و کار فرهنگی بوده دعوت به عمل آمده است، افزود: در کنار این موضوع شاخص‌های دیگری نیز مدنظر بوده که علاقه‌مندان شرکت در این فرآیند می‌توانند گلستان را ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: پس از دریافت ایده‌ها، با برگزاری جلسات و با حضور منتورها، ایده‌ها پخته‌تر می‌شوند و سپس پس از داوری فضا‌های گذر گلستان، با تخفیفات بسیار خوب در اختیار ایده‌های برتر قرار می‌گیرد.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه رویداد ایده‌پردازی تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد، بیان کرد: اختصاص این فضا‌ها در بازار گلستان، دائمی نیست و بازه‌های زمانی یک تا سه ساله برای آن‌ها پیش‌بینی شده که بستگی به طرح داوری‌ها دارد.

باشگاه خبرنگران جوان

دیدگاهتان را بنویسید