- فرهنگی

استقبال انجمن نمایشگران عروسکی ازاجرای نمایش های عروسکی برقی در سراسر ایران

عضو انجمن نمایشگران عروسکی با اشاره به اهمیت اجرای آثار برگزیده نمایش عروسکی جشنواره ها، گفت: ایده شرکت توانیر در فراهم کردن شرایط برای اجرای گروه های برگزیده نخستین «جشنواره نمایش عروسکی مصرف بهینه برق» در تمام استان های کشور، بسیار خوب و با ارزش است، چراکه نمایش عروسکی زنده به دیده شدن است.

«آرش مصطفایی» برگزاری جشنواره «نمایش عروسکی مصرف بهینه برق» را در راستای فرهنگسازی مصرف صحیح انرژی، موثر خواند و گفت: اگر تقویم برگزاری جشنواره در بازه زمانی طولانی تر طراحی شود، تعداد شرکت کنندگان و روال استقبال نیز بهتر و بیشتر خواهد بود.
این فعال حوزه نمایش عروسکی با پرهزینه دانستن هنر نمایش عروسکی، اظهار داشت: به دلیل خاص و تخصصی بودن موضوع مصرف بهینه برق، هیچ گروه نمایش عروسکی به صورت معمول، کار آماده برای ارائه با این محوریت ندارد و گروه ها نیز برای تولید اثر، نیاز به کمک هزینه دارند، پس می توان مرحله به مرحله پس از تایید داوران، این کمک هزینه ها را به گروه ها پرداخت کرد.
بازرس انجمن نمایشگران عروسکی در پایان چشم انداز برگزاری جشنواره «نمایش عروسکی مصرف بهینه برق» را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد این جشنواره، در دوره های بعد با جدیت و گستردگی بیشتری برگزار شود.

پایگاه خبری توانیر

دیدگاهتان را بنویسید