- فیلم و سینما

اعلام علت مرگ متیو‌ پری هفته‌ها زمان می‌برد

 ۴۸ ساعت پس از پیدا شدن جسم بی‌جان متیو پری بازیگر کانادایی در حانه‌اش در لس‌آنجلس،‌ هنوز مفامات رسمی، دلیل مرگ این بازیگر را اعلام نکرده‌اند.
با وجود اینکه پیش‌تر گفته شده بود که این کمدین سریال معروف «فرندز» سالها به مواد مخدر اعتیاد داشته و در اثر استعمال بیش از حد مشروبات الکی بارها بستری و درمان شده بود، اما هنوز مقامات رسمی از اظهارنظر در باره دلایل مرگ او خودداری می‌کنند.
واشنگتن‌پست در گزارشی به همین موضوع پرداخته است:
به گزارش این روزنامه آمریکایی، متیو پری، بازیگر کمدی که به خاطر بازی در نقش چندلر بینگ، یک بازیگر جذاب در سریال معروف «دوستان» شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۸ اکتبر در خانه‌اش در لس آنجلس پیدا شد و جان خود را از دست داد. او ۵۴ سال داشت.
به گزارش آسوشیتدپرس، دفتر پزشک قانونی مرگ او را تأیید کرد اما جزئیات بیشتری هنوز قابل تأیید نبود. پلیس به رسانه‌ها گفت که در صحنه مرگ متیو پری، هیچ نقض قانونی مشکوک نبوده اما برای تعیین علت مرگ، احتمالاً هفته‌ها زمان لازم است.
متیو پری هنگام تحصیل در دبیرستان وارد صنعت سینما شد و در چندین سریال تلویزیونی حضور داشت. او پیش از آنکه در سال ۱۹۹۴ به عنوان جوانترین عضو از شش نفر اصلی در سریال «دوستان» شبکه NBC در کنار جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، دیوید شویمر و مت لبلانک قرار گیرد، برای خود شهرتی به دست آورده بود.
سریال «دوستان» داستان فراز و نشیب‌های شغلی و شخصی کاراکترهای خود را دنبال می‌کرد که در آپارتمان‌های نیویورک و یا در کافه محبوب نزدیک خانه‌شان وقت می‌گذراندند.
متیو پری برای حضور در سریال «دوستان» نامزدی بهترین بازیگر نقش اصلی در سریال کمدی جوایز امی را به دست آورده. او همچنین برای حضور در نقش‌های مهم مهمان به عنوان یک مشاور کاخ سفید در سریال «بالاخره رئیس جمهور» شبکه NBC دو بار و برای نقش اولش به عنوان یک معلم متعهد در فیلم تلویزیونی داستان رون کلارک” (۲۰۰۶) شبکه کابلی TNT هم یک بار دیگر نامزد جایزه امی شده بود.

بانی فیلم