- فیلم و سینما

تولید چند فیلم سینمایی درباره رژیم صهیونیستی در دستور کار قرار دارد

اسماعیلی از تولید چند فیلم سینمایی با محوریت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: امسال تولید چند فیلم سینمایی پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی در دستور کار قرار داده شده است که آن‌ها را به اکران عمومی خواهیم رساند.

«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با بیان اینکه جریان فرهنگی و هنری کشورمان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نمانده و اتفاقات مهمی در زمینه تولید آثار هنری رقم خورده است، به رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» پرداخت و بیان اینکه حتما در سال‌جاری تولیدات خوبی در زمینه جنایات رژیم صهیونیستی شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: امسال تولید چند فیلم سینمایی پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی در دستور کار قرار دارد و از این آثار پیش تولید آثاری شروع شده که آن‌ها را به اکران عمومی خواهیم رساند. 

وی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در طول تاریخ بی‌سابقه دانست و افزود: نسل‌کشی و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی در عالم نظیر ندارد و جهانیان به خوبی متوجه این فاجعه بشری شده‌اند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور باشکوه و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را قابل پیش‌بینی دانست و تصریح کرد: عمق جنایت‌ صهیونیست‌ها که بیش از شش ماه در غزه ادامه دارد، واکنش جهانیان را به‌همراه داشته است و مردم ایران در صف اول این واکنش‌ها نسبت به کودک‌کشی و ددمنشی که وجود دارد، قرار دارند. 

اسماعیلی شهادت سرداران سپاه در کنسولگری کشورمان در سوریه را تسلیت گفت و ادامه داد: مردم کشورمان با تمام گرایش‌ها و سلائق بر سر آرمان‌های اصلی خودشان متحد هستند و پیام داخلی این راهپیمایی انسجام ملی و برای دشمنان خارجی دست بالای جمهوری اسلامی برای اداره مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای خواهد بود. 

وی شکل‌گیری جنبش‌های هنری ضد صهیونیستی را ویژگی دوران جدید مبارزه با رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: اتفاقات اخیر و عملیات طوفان‌الاقصی این فعالیت‌ها را شدت داده است و هنرمندان ایرانی در این زمینه با هنرمندان کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی اتفاقات جدیدی را رقم زده‌اند.

دفاع پرس