- فرهنگی

جشنواره ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر» هنرمندان فارس را فرا خواند

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینکه فراخوان دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر» اعلام شده است و تا ۲۱ آذرماه مهلت ثبت‌نام وجود دارد، از عموم فرهنگ‌وران، نویسندگان و هنرمندان استان فارس جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه فراخوان دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر» اعلام شده است، افزود: اهالی فرهنگ و هنر، فرهنگیان، مربیان و کلیه آگاهان به معارف دینی در حوزه کودک و نوجوان می‌توانند در  این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های رمان بلند نوجوانان، مجموعه داستان‌های کوتاه کودک و نوجوان، نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی و پویانمایی (اقتباسی) را از طریق noor.namaz.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

سقاچی تصریح کرد: مهلت ثبت نام از تاریخ ۲۱ مرداد لغایت ۲۱ آذر سال ۱۴۰۲ بوده و در ۵ بهمن ماه مصادف با میلاد با سعادت امام علی(ع) اختتامیه جشنواره با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۶۰۳۷۵۰۶ سامانه پیامک: ۱۰۰۰۰۱۷ پایگاه اطلاع رسانی namaz.ir و کانال‌های جشنواره @noor_namaz با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در پایان از عموم فرهنگ‌وران، نویسندگان و هنرمندان استان فارس جهت شرکت در این جشنواره فرهنگی و ادبی دعوت به عمل آورد. 

ایکنا

دیدگاهتان را بنویسید