- فرهنگی

جشنواره و نمایشگاه مؤسسات فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد

محمدی، «مشاور وزیر، عضو و دبیر هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی» گفت: جشنواره ویژه مؤسسات فرهنگی و هنری تک منظوره با مجوز ادارات کل ارشاد استان ها و چند منظوره در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه  هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری و تعیین تکلیف موسسات غیرفعال و راکد به ریاست مهدی محمدی مشاور وزیر، عضو و دبیر هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی با حضور مدیران کل مدیران و کارشناسان استانی امروز صبح برگزار شد.
محمدی گفت: سامانه الکترونیکی موسسات فرهنگی و هنری تک و چند منظوره وارد فاز سوم خود خواهد شد. 
 
وی افزود: در این مرحله و پس از تکمیل و تایید، فراخوان  بروز رسانی و تکمیل پرونده‌ها قدیمی از طریق رسانه و نشریات ملی و محلی اطلاع رسانی خواهد شد. 
 
این مقام مسئول با اشاره بر تلاش‌های صورت گرفته درخصوص اصلاح آیین نامه صدور مجوزها افزود: سن متقاضیان مؤسسات فرهنگی و هنری به 22 سال کاهش یافت و نقل و انتقال سهام این موسسات با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت خواهد گرفت. 
 
محمدی گفت: جشنواره ویژه مؤسسه‌های فرهنگی و هنری تک و چند منظوره  در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد. 
 
مشاور وزیر ، عضو و دبیر هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی افزود: پس از تایید و انتشار فراخوان جشنواره، در مرحله استانی فعالیت‌های دوساله موسسات از لحاظ کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان به مرحله ملی راه خواهند یافت. 
 
محمدی در پایان گفت: در مرحله نهایی فعالیت‌ها، توسط دبیرخانه هیأت رسیدگی ارزیابی و برگزیدگان جشنواره معرفی خواهند شد.
 
 

دیدگاهتان را بنویسید