- تکنولوژی

جفری پیرس: چیزی به عنوان فیلم‌نامه بازی The Last of Us Part III وجود ندارد

«جفری پیرس» (Jeffery Pierce)، صداپیشه شخصیت «تامی میلر» (Tommy Miller) در بازی «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) اعلام کرد که استودیو «ناتی داگ» (Naughty Dog) هنوز فیلم‌نامه و داستان The Last of Us Part III را برای بازیگران و صداپیشگان ارسال نکرده است.

«جفری پیرس» در مصاحبه با رسانه Dexerto اعلام کرد استودیو Naughty Dog هنوز فیلم‌نامه بازی The Last of Us: Part III را به نگارش در نیاورده است و هنوز مشخص نیست که چنین پروژه‌ای در دست ساخت قرار دارد. در ماه ژانویه سال 2023، گزارشی از سوی تیم بازیگری بازی The Last of Us منتشر شد که گویا داستان نسخه بعدی متفاوت از آن چیزی که گیمرها قبلاً دیده بودند؛ اما از آن زمان دیگر جزئیاتی در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

گفتنی است بازی The Last of Us: Part II به فاصله هفت سال بعد از انتشار بازی اول روانه بازار شد؛ بنابراین، پیش‌بینی می‌شود عنوان The Last of Us Part III برای انتشار در سال 2027 برنامه‌ریزی شود. استودیو Naughty Dog در این روزها مشغول ساخت نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part II برای کنسول PS5 است و همچنین ساخت نسخه مولتی‌پلیر TLOU را در دستور کار خود دارد.

فیلم‌نامه بازی The Last of Us Part III

فیلم‌نامه بازی The Last of Us Part III؛ پیش‌درآمد جوئل و تامی؟

شرکت «سونی» (Sony) اخیراً به دلایل مباحث کیفیتی، فرایند توسعه بازی مولتی‌پلیر «آخرین بازمانده از ما» را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است. صحبت‌های «جفری پیرس» در مورد عدم وجود فیلم‌نامه The Last of Us Part III بدین گونه است:

در این مرحله، این چیزی نیست که با آن شروع چنین پروژه‌ای را توصیف کنم، حداقل تا آنجایی که اطلاع دارم. من از اینکه خودم را طوری تنظیم کنم که انتظاراتی در مورد آن وجود دارد و سپس چیزی کاملاً متفاوت باشد، متنفر هستم.

او تاکید می‌کند که «ناتی داگ» شاید روزی فیلم‌نامه اثر The Last of Us Part III به خانه‌اش ارسال کند. «جفری پیرس» چنین امیدی دارد که شاید نسخه بعدی سری TLOU به پیش‌درآمد دو شخصیت «تامی» و «جوئل» (Joel) مربوط باشد یا ادامه داستان بازی Part II را روایت کند. بی‌شک سری The Last of Us یکی از بهترین و ماندگارترین عناوین تاریخ صنعت گیمینگ محسوب می‌شود.