- فرهنگی

دعوت از ناشران ایرانی برای حضور در نمایشگاه کتاب مسقط

خانه کتاب و ادبیات ایران از تمامی تشکل‌های صنفی نشر، ناشران، نهادها، موسسات و آژانس‌های ادبی سراسر کشور برای حضور در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط (۲۰۲۲) دعوت کرد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط در کشور عمان، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های کتاب در حوزه کشورهای عربی، هرساله پذیرای بسیاری از فعالان نشر است.

با توجه به این‌که غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب مسقط ۲۰۲۲، از تاریخ ۴ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۰، برپا خواهد شد، خانه کتاب و ادبیات ایران، از همه تشکل‌های صنفی نشر، ناشران و آژانس‌های ادبی سراسر کشور، برای ثبت‌نام در این نمایشگاه، دعوت کرده است. 

اختصاص فضا در غرفه ملّی جمهوری اسلامی ایران به منظور عرضه و نمایش آثار منتخب، هماهنگی و اختصاص فضا جهت برگزاری نشست‌ها و دیدارهای دوجانبه یا چند جانبه و اخذ دعوت‌نامه از نمایشگاه کتاب مسقط از جمله امکانات و تسهیلاتی است که در اختیار متقاضیان حضور در این نمایشگاه قرار خواهد گرفت.

تشکل‌های صنفی نشر، ناشران، نهادها، موسسات و آژانس‌های ادبی سراسر کشور متقاضی حضور در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط باید تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ در سایت ketab.ir ثبت‌نام کرده و برنامه‌های خود را ارائه کنند. لازم است در صورت کسب شرایط حضور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ تفاهم‌نامه همکاری را امضا کرده و یک نفر را به‌عنوان متصدی غرفه به‌صورت ثابت (contact person) معرفی کنند.

حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ فرصت باقی است تا پیشنهاد و معرفی کتاب‌های مناسب و قابل‌عرضه در نمایشگاه، ارائه شده و تهیه رایت کاتالوگ (مطابق شیوه‌نامه مربوط) و ارائه ترجمه متن چکیده کتاب‌ها (ترجیحاً به زبان‌های عربی و انگلیسی) نیز حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ انجام شود. انتقال کتاب‌های منتخب مطابق فهرست اعلام‌شده به محل غرفه نیز باید حداکثر تا تاریخ  ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ صورت گیرد.

بدیهی است بر اساس اولویت‌های مربوط و ظرفیت محدود، نسبت به انتخاب و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در این خصوص اقدام خواهد شد.

55آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید