- فرهنگی

رونمایی از ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در کردستان

«جواد حیدری» کارشناس اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز در جلسه کمیته ایثارگران گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر کشور که به طبع آن در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی سهم استان کردستان در تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را ۹ هزار نفر در طول سال عنوان کرد و افزود: در روز تجلیل از پیشکسوتان هفته دفاع مقدس به نیت چهل‌و‌سومین سالگرد هفته دفاع مقدس از ۴۳ نفر پیشکسوت به صورت نمادین تجلیل خواهد شد که به صورت سراسری از صداوسیما پخش می شود.

حیدری به رونمایی از کتاب‌ در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در هفته دفاع مقدس از ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دوران دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر را دیگر برنانه این هفته عنوان کرد و یادآور شد: به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستات و با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان نمایشگاه پوستر و عکس دوران دفاع مقدس در نگارخانه‌های سطح شهر برپا خواهد شد.

«حیدر رحیمی» نماینده اداره کل ارشاد اسلامی کردستان نیز در این جلسه به رونمایی از کتاب و برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارخانه سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: هماهنگی لازم با روزنامه‌، نشریان و خبرگزاری‌های و پایگاه‌های خبری در راستای پوشش کامل برنامه‌های هفته دفاع مقدس از برنامه‌های اداره‌کل ارشاد اسلامی استان کردستان در هفته دفاع مقدس است.

دفاع پرس

دیدگاهتان را بنویسید