- ورزش

زندگینامه پیشکسوتان در حوزه ورزش مستند سازی شود

زارعی کوشا گفت: زندگی و افتخارات کسب شده توسط پیشکسوتان ورزشی استان مستند سازی شود و به مردم به ویژه نسل جوان ورزش استان معرفی شوند.

استاندار کردستان با حضور در منزل  حبیب الله لطف الله نسبی از چهره‌های ماندگار و مربی سرشناس فوتبال کردستان ضمن عیادت از وی گفت: وجود استاد لطف‌الله نسبی برای مردم کردستان و بویژه جامعه ورزشی استان مایه افتخار است.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه پیشکسوتان گنجینه‌های ورزش این دیار هستند گفت: باید در حوزه ورزش و در راستای حفظ و تقویت سرمایه‌های اجتماعی ورزش استان بیش از پیش از پیشکسوتان ورزشی استان تجلیل شود و این کار ارزشمندی است.

وی با تاکید بر اینکه زندگی و افتخارات کسب شده توسط پیشکسوتان ورزشی استان مستند سازی شود، بیان کرد: و چهره‌های پر افتخار و گنجینه‌های ورزش کردستان همانند آقای حبیب الله لطف الله نسبی مورد توجه نسل جدید قرار گیرد و به مردم به ویژه نسل جوان ورزش استان معرفی شوند.

 

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بنیاد برخی از ساختار‌های ورزشی استان ضعیف بنا نهاده شده و یا به مرور زمان تضعیف گشته است و این ساختار‌های ضعیف باعث شده است فرصت‌های خوبی برای کردستان از دست برود.

وی گفت: مدیران ورزشی استان باید واکاوی کنند که چرا این فرصت‌ها برای استان کردستان از دست رفته است و آن را ریشه یابی کنیم و برای آن راهکار منطقی و عملیاتی ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان