- اجتماعی, فرهنگی

فرهنگسرای ارسباران میزبان ششمین دوره مسابقات کشوری اریگامی شد

 
 
به  نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ششمین دوره مسابقات کشوری اریگامی پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به همت انجمن اریگامی ایران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. همچنین آیین اختتامیه این مسابقات به همراه تجلیل از برگزیدگان در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۱۴ میزبان علاقه‌مندان است. 
 
این رقابت‌ها در رشته‌های مودلار، سه‌بعدی، ماژولار، تسلیشن، پارچه (چهل‌تکه‌دوزی اریگامی و طراحی لباس)، کویلینگ (ملیله کاغذی)، کمپلکس (حجمی)، کودک و نوجوان (به صورت غیرحرفه‌ای) و بخش آزاد برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه است. 
 
برپایی نمایشگاهی از آثار رسیده به دبیرخانه، برپایی نمایشگاه آثار بهترین اریگامیست‌های ایران در بخش خارج از مسابقه و کارگاه تخصصی طراحی لباس با الهام از اریگامی در طی دو روز برپایی جشنواره از بخش‌های مختلف برنامه خواهد بود. در بخش پژوهشی جشنواره نیز امکان دریافت مقالات با موضوع اریگامی پیش‌بینی شده است. 
 
برای شرکت در مسابقات کشوری اریگامی می‌توانید پس از ثبت نام از طریق سایت iran-origami.ir، آثار خود را به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا با کد پستی ۱۵۴۱۶۶۵۸۱۱ ارسال کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۵۱۴۱۳۴۵ تماس بگیرید.