- فیلم و سینما

لزوم نظرسنجی در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم انجام نظرسنجی در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: امروز مخاطبان اصلی جشنواره فیلم کودک و نوجوان قشر کودکان هستند که ذائقه آن‌ها با کودکان دیروز بسیار متفاوت است.

 فرزانه کلاهدوزان امروز_ شنبه دهم تیرماه_ در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: انجام نظرسنجی در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ذائقه‌سنجی و خبردار شدن از ذائقه مخاطبانی که برای آن‌ها قصد ساختن فیلم را داریم، نکته‌ای است که باید رعایت شود، افزود: امروز مخاطبان اصلی جشنواره فیلم کودک و نوجوان قشر کودکان هستند که ذائقه آن‌ها با کودکان دیروز بسیار متفاوت است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید برای کودکان، فیلم ساخته و تولید شود، لذا برای افزایش اثربخشی جشنواره، باید مشارکت نوجوانان و کودکان را از مراحل انتخاب طرح‌ها و داستان‌ها تا انتخاب نهایی برگزیدگان جشنواره طرح‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئله‌محوری و توانایی حل مسئله نکته‌ای بسیار مهم‌تر از آموزش است که باید در فرایند ساخت فیلم‌ها برای کودکان مدنظر شورای سیاست‌گذاری قرار گیرد.

ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید